Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nelly - Co kupić?
Nowa dostawa jest zupełnym przeciwieństwem poprzedniej. Wybraliśmy cztery rzeczy, które naszym zdaniem mogą się przydać w wielu stylizacjach, a w tworzeniu stylizacji pomagała nam niesamowita Sei-chan..

Uwaga! Od teraz i wy możecie być w poście! Wystarczy zrobić stylizacje z wybraną rzeczą z nowej kolekcji i wysłać nam na gg: 51206414 lub na e-mail: alekskass1@gmail.com . (screen stylizacji musi być zrobiony w powiększeniu 175%)
Nie tylko pomożesz nam w tworzeniu posta, ale zgarniesz 20sd i znajdzie się dla Ciebie miejsce w magazynie QoF.
Zapraszamy!

Jujka/Aleks

13 komentarzy:

  1. Z tej dostawy podobają mi się jedynie białe spodnie, ogólnie kolekcja słaba.
    Najlepsza 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SMOŁA NAJLEPSZA!!!!!
    Mi się podoba tylko torebka, reszta nie jest warta uwagi.



    PS WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO OLEK, TAK, PAMIĘTAŁAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się torebka, a ze stylizacji 2 i 3 :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się dwie stylizacje, czyli pierwsza i trzecia. Druga zupełnie nie przypadła mi do gustu. Z kolekcji Nelly można wygrzebać kilka ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kamizelkę ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wybraliście najlepsze rzeczy, zdecydowanie must have. Kupię kamizelkę i torebkę, nad resztą się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z wyborem butów, i tylko ich. Ostatnia stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ulubieńcem jest czarna torebka na ramię, wyróżnia się na tle całej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja. Planuję kupić torebkę i może spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja mi się podoba :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!