Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#40 "O tatuażu słów kilka"
Na początek zacznę od tego co boli niektóre osoby - moje tatuaże. Są one na stałe (przynajmniej jak na razie) i nie zamierzam ich zdejmować. Zdaję sobie sprawe z tego, że nie do wszystkiego pasują. Ja już się do nich przyzwyczaiłam i kiedy zakładam coś to przestaję zwracać uwagę na to, że one tam są, więc mam nadzieję, że i Wam przestanie to wadzić.
Co do stylizacji, to za dużo chyba mówić nie muszę. Mam nadzieję, że się spodoba :)



Kurtka - Callie's Picks
Koszulka - Projekt
Pasek/saszetka - Original Future
Spodenki - LE
Rajstopy - LE
Buty - Saint Laurent Paris Tribute

17 komentarzy:

  1. Ładniutka c: Mi nie specialnie przeszkadzają te tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też noszę na sd tatuaże na stałe i się trochę do nich przyzwyczaiłam.
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi przeszkadzają, ponieważ nie lubię tego jak wciska się je do wszystkich stylizacji. Robiłabyś różową księżniczkę z tymi tatuażami? Zrobić się da, ale wyglądałoby źle. To samo z tymi liliowymi włosami - masz ten kolor niezmiennie od kilku stylizacji, ale nie zawsze wygląda on super w danej fryzurze lub pasuje do kolorystyki kreacji. Co do tej przedstawionej w poście to jest okej, taka z pazurem, ale nawet okej. Trochę oklepana

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja średnia, lubię tatuaże ale nie kiedy prześwitują spod rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie! Ja noszę tatuaż-gwiazdki na stałe, po prostu taktuję je jako część mojej lalki, której nie zmieniam :) Świetna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ;>
    mi się podobają tatuaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja. :-) Mi tak bardzo nie przeszkadzają tatuaże, nie zwracam na nie szczególnej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. W porządku stylizacja :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może jeszcze jakaś torebka/ plecak? Mam wrażenie, że czegoś brakuje. I plus za połączenie butów z tą kurtką

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się. Brakuje akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, ale mogłabyś coś dodać np bransoletkę. W tym przypadku tatuaże nie przeszkadzają. Rozumiem, że je lubisz, ale może jak wstawiasz stylizację na bloga, to zdejmij jakieś niepasujące, choćby dla spokoju, żeby już nikt na nie nie narzekał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak torebki, więc przeciętnie moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nie jest w moim stylu.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna, ale akurat mi tatuaże przeszkadzają :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompletnie mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!