Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #9
Dziś zaprezentuję kolejną zdobycz łowcy głów.
Tym razem wybór padł na angharadbbz (kliknij TUTAJ by przejść do apartamentu)


angharadbbz nie podała swojego pochodzenia ani wieku na profilu.
Na stardoll jest od 2007-08-12 i ma 76 poziom.

Pewnie część z Was będzie psioczyć, że doll wygląda staro...
Ja uważam, że prezentuje się wspaniale!
Nie kojarzę tej fryzury i żałuję, że jej nie posiadam, bo wygląda super.
Minimalistyczny makijaż i mocne brwi dają świetny efekt.


A Wam jak się podoba angharadbbz?
Znacie tę użytkowniczkę?

18 komentarzy:

  1. Ja też uważam że jest świetna ! Ma piękne mocno zaznaczone brwi *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przerażająca. Te rozczochrane włosy i krzaczaste brwi wyglądają okropnie! Jak jakaś bezdomna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedzieć. Dla mnie wygląda jak wiedźma z włosami-miotłą cała w popiole. Brzydka fryzura, każdy włos w inną stronę i na inną długość, nienienienienie. Twarz w miarę ok, ale doll wygląda na nieźle wkurzoną. Dolne rzęsy dziwnie wyglądają. Jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  4. psioczyć? nie kojarzysz, bo 20poziomowe gwiazdki nie kojarzą takich fryzur...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję komentarza na poziomie - oczywiście anonimowo - bo po co się ujawniać przedstawiając swoje zdanie. Brak słów :)

      Usuń
  5. No więc tak, brzydkie brwi nie pasują do włosów i są za nisko położone, włosy okropne, mają brzydki kolor, poliki także nie zachwycają. Jedyne co mi się podoba to usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótko i na temat: nie podoba mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzura mnie przeraża, jest strasznie sztuczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tyle - wygląda świetnie, znacznie lepiej od niektórych użytkowników. Naturalnie, a nie. I fryzura, i brwi, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się jej doll nie podoba.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wygląda sztucznie za co duży plus. Oryginalna, podoba się bardzo. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowa, dlatego podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też bardzo się podoba. Brwi nadają świetnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się nie podoba. Ma dziwny wyraz twarzy i jakoś jej twarz do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!