Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The End


 Tak kochani po dwóch miesiącach znów do Was przychodzę, ale z pożegnaniem. Nie mam czasu nawet w weekend, by to wyjaśnić. Jak wiecie jest szkoła, lekcje, lekcje i jeszcze raz lekcje. Ale to nie jedyny powód, w moim życiu pojawiło się wiele zmian. Odcięłam się od wielu spraw. Ten blog był częścią mnie, dlatego trudno mi to pisać. Proszę o zrozumienie i pamiętajcie, że będę tu zaglądać. Czasami może mnie zobaczycie w komentarzach. Do widzenia.

FantasticLove2, Ola

23 komentarze:

  1. Doskonale Cię rozumiem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego wszyscy całą winę braku czasu zwalają na szkołę? Rozumiem nauka jest jakimś priorytetem w naszym życiu, ale bez przesady. Mimo wszystko życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła to marna wymówka, w wakacje zaciągają się do blogowania, a od września same "rzegnajcie, mószem siem óczyć, jest szkoła ;;;;;;;;;;;(((((((((((((((( Blok byu dla mje fszytkim". Prawda jest taka, że te wszystkie osoby po przyjściu ze szkoły za przeproszeniem opierdalają się przed komputerem. Jeszcze to, że tacy niby przywiązani do bloga. Super, odchodzicie, ale możecie to robić bez tych supi sad pościków.
    ps. Większy odstęp następnym razem
































    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam większy odstęp, co wygrywam?

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą, ale naprawdę nie musisz być tak cholernie niemiła ;)

      Usuń
    3. Tez sie nie zgadzam. To ich sprawa dlaczego odchodza. Najwyrazniej maja ku temu powod, a ty nie musisz sie w to wtracac. Troche grzeczniej

      Usuń
    4. Muszę być tak cholernie niemiła, szkoła to marna wymówka, bo każdy wie, że nie uczą się 24/24 i mają te 20 minut na napisanie posta (tutaj dodatkowo był kopiuj-wklej konkurs, brawo, nagroda za taki wysiłek). Rozumiem, odchodzi, ale nie z takimi marnymi argumentami i tym superultra smutnym postem, płaczącym gifem i w ogóle, bo przecież trzeba współczuć. Ojej, tak mi smutno z powodu tych odejść, że aż wcale.

      "troche grzeczniej" groźnie

      Usuń
    5. Troszkę dla sprostowania, nie jestem z tych osób co jak wracają ze szkoły idą od razu ze szkoły mam życie prywatne i nie mam zamiaru się tu rozżalać, bo to wyłącznie moja sprawa.

      Usuń
    6. To zdanie jest trochę bez sensu. Anyway, sądzę, że wszystkim chodzi o to, że zamiast przyznać, że po prostu nie chcą gdzieś pisać, szukają wymówek i (o zgrozo!) zawsze jest nią szkoła. To już nudne, a nawet żenujące. Lepiej walnąć z mostu i się nie tłumaczyć.

      Usuń
  4. Znowu szkoła. Wymówki, wymóweczki. Ale cóż, siemanko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że tu pisałaś, także tęsknić nie będę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale powinnaś wiedzieć do kogo zgłaszasz się na konkursy. : ) Szkoda że ważniejsze są dla Ciebie pieniądze niż praca redaktorów.

      Usuń
  6. wielka szkoda ;c
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, skoro tak jest Twoja decyzja. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, po co ten gif z zasmarkaną Eleną.
    Pa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, dziękuję za pomoc w tworzeniu bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!