Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kolor czerwonego wina.....
Na początku chciałam przeprosić wszystkich Tych, którzy nie zrozumieli mojej przenośni "kilka godzin". Mianowicie, w ostatnim poście "pożegnanie lata" użyłam tej przenośni aby nie pisać np. 
" już za trzy dni i .....godz." 
Bardzo przepraszam.

Do dzisiejszych stylizacji, użyłam ubrań w kolorze czerwonego wina.
Tak prawdę mówiąc, zainspirowała mnie ostatnia dostawa do Calie's Picks.

Body-LANVIN TRIBUTE; spódnica-LANVIN TRIBUTE; buty-archive; pasek-boniour bizou; kapelusz-riviera; torebka-Calie's Picks; bransoleta-Calie's Picks; róża-Miss Sixty.

Sukienka-Calie's Picks; kurtka-Valentino Tribute; pasek-tingeling; torebka-Miss Sixty; buty-PPQ

Koszula-Calie's Picks; żakiet- Miss Sixty; sukienka-IT GIRLS; buty- RIO; torebka- boniour bizou; rajstopy- Calie's Picks; pasek-Pretty n' love

T-shirt-archive; kurtka-Subcolture; spodnie- Denim & Suppli; trampki- evil panda; torba- Pet a porte

Kurtka-Miss Sixty; top-Voile; spodnie- Miss Sixty; pasek- Miss Sixty; torba- Calie's Picks;
 buty-DKNY


Pozdrawiam  emu.musia

14 komentarzy:

  1. Pierwsza najlepsza. Reszta mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje średnie, podoba mi się 1

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza mi się tylko podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza świetna, reszta tak sobie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko 3 stylizacja jest jako-taku, reszta słaba

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie ostatnie słabe, ale reszta ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza, trzecia bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza, trzecia <3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się stylizacja nr 2.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu, chociaż każda ma w sobie coś ładnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza najbardziej mi się podoba :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i druga stylizacja najbardziej mi się spodobała. Reszta nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!