Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć! Pierwszy tydzień szkoły już minął. Ja wciąż żyję myślą - byle do wakacji. Przez te wszystkie dni byłam tylko po kilka godzin w domu. MSW się zaczęło... jakby nie mogło być w styczniu. Czy biorę udział. Teraz wszyscy biorą, czy chcą czy nie. Miło byłoby znów dostać się do półfinału, ale nie ode mnie to zależy. Na dzisiaj mam dla Was trzy stylizacje. Żeby nie przedłużać, oto one


1.
 2.
 3.


Czekam na Wasze opinie w komentarzach i życzę udanej niedzieli.

16 komentarzy:

  1. Druga stylizacja podoba mi się najbardziej. Ale wszystkie są ładne:)
    na szczęście szkołę mam już za sobą ufff... :)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje (zresztą jak zwykle). Najładniejsza druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej nie pasuje mi torebka, druga i trzecia świetna :) Pierwsza też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne :3

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 najlepsza, ale żadna mi się nie podoba. Pierwsze co pomyślałam na widok pierwszej to "o kurcze, uczesz się"

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna stylizacja mi się nie podoba, najlepsza 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie pierwsze bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak o mi się podobają, ostatnia najlepsza, jak powiększyłaś tą kokardę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugą bardzo dobrze znam, miło mi się kojarzy, pierwszą ratuje ta fantastyczna torba, zaś trzecia wcale nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są średnie, ale najlepsza jest dwójka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie spodobała się tylko druga stylizacja. Pozostałe nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje mi się nie podobają, ale włosy są za to świetne!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!