Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
Sweet0Monisia







13 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad jedną spódniczką, ale chyba wstrzymam się z zakupem.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym coś, ale doszło za dużo fajnych dostaw i nie mam kasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobała mi się 1 rzec, ale jest już wykupiona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co fajne to wykupione....

    OdpowiedzUsuń
  5. może coś kupię :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mi się nie podoba...
    Dziękuję za umieszczenie mojego bazaaru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupiłam.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Spłukana jestem po nelly, także wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mnie nie zainteresowało :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie kupię :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To co mnie interesowało niestety zostało już kupione. </3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!