Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Odchodzę...
Jaki smutny tytuł posta.... 
Tak niestety, odchodzę. Głównie wiąże się to z odejściem ze stardoll, przez co automatycznie muszę zostawić bloga. Nie wiem, jak wy myślicie, ale stardoll schodzi na psy. Podział na NSS i SS, konkursy dla SS, drogie ubrania i kolekcje. Poza tym ta gra jest dziecinna, a ja muszę i tak poświęcić trochę czasu na naukę. Postanowiłam nie odchodzić z blogosfery, założyłam własnego bloga o moim życiu. 

No cóż, tak bywa. Nie chce się rozczulać. Jednak mam nadzieję, że moje posty wam się spodobały i, że choć trochę mnie polubiliście. Chciałabym też z wielkim sercem podziękować administratorce, Iwonie za możliwość pisania na takim wspaniałym blogu z kołem wspaniałych redaktorów i kochanych czytelników. 
Nie zostaje mi powiedzieć nic innego niż do zobaczenia! 

20 komentarzy:

  1. Szkoda, ale nauka jest ważniejsza od gry. Życzę powodzenia w zdobywaniu wiedzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że tak będzie od nowego roku szkolnego :')
    No cóż, tak bywa, miłego blogowania mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki smutny tytuł postu...postu !!...nie "posta" :D...tak czas zająć się nauką...powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, było do przewidzenia. Właśnie dlatego nabory w czasie wakacji są dziadowe. Ja doszłam w grudniu, 27.12 mija mój pierwszy rok pisania na qof. No cóż, powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo tu nie zabawiłaś. No cóż, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Nie polubiłam Cię :') (jestem okrutna, trudno) Ile tu byłaś, 2 tygodnie? A na poprzednich blogach (uz, cs)? Zanim się na coś zdecydujesz, nawet w takiej 'dziecinnej grze', pomyśl dwa razy, bo tak to tylko odbierasz komuś szansę.

    Możecie pisać hejty, śmiało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nauce i blogowaniu! Mam nadzeję, że znajdziesz coś dla siebie i bedziesz robić to z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziecinna gra? Z tego co wiem, to masz koło 11 lat, więc raczej ta gra nie powinna być dla ciebie dziecinna... No trudno, szkoła najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wypowiem się, ponieważ za krótko byłaś. Tak jak ktoś już napisał mogłaś pomyśleć 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam być szczera - nie będę tęsknić, pa.
    Proszę - jak już macie pisać, że odchodzicie, to nie piszcie, że gra jest dziecinna, przez takie pisanie nie mam przed oczami dojrzałej studentki tylko dziecko, któremu znudziły się zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziecinna? Nie powiedziałabym.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!