Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Odlot - Wyniki konkursu!
Nie nadesłaliście zbyt wielu prac, ale muszę przyznać że było w czym wybierać zwycięzcę.
Osobiście muszę przyznać iż zwycięska praca mnie powaliła!
Jest zdecydowanie lepsza od mojej - a oto chodziło!

Nie lubię i zawsze denerwuje mnie kiedy podawane są wyniki tego typu konkursów, 
a nie są pokazane zwycięskie prace - ja robię inaczej.

Zwyciężyła praca wykonana przez nikiwi2468
Gratulacje! Wygrywasz 50 sd!


Wyróżnienia i po 20 sd trafia do B.E.A.T.K.A oraz Marcia0308

 Gratulacje!
Po nagrody zgłoście się do missmariksza!



14 komentarzy:

  1. nikiwi - super, widziałam już ja w apartamencie, gratulacje wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Odlotowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się stylizacja Beatki, ale co tam, jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo dziekuje <3 A myślałam, że nie mam szans :o Gratuluje wyróżnień, świetne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wszystkim! no i oczywiście dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta zwycięska praca. Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wszystkie prace, gratulację! :)


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku! Zwycięska praca jest na prawdę świetna! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tylko wygrana, świetna, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!