Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jadalnia
Na samym początku chcę Wam życzyć udanego roku :D Ja zaczęłam bardzo intensywnie, ponieważ w tym roku mam maturę. Zapowiada sie ciężki rok i szczerze nie wiem czy dam radę co piątek dodawać tu post (ale będę się starć). Przechodząc do dzisiejszego postu stworzyłam jadalnie w moich standardowych kolorach. Oczywiście miało to być w całkiem innym stylu i kolorystyce a skończyło się jak zawsze ;p Mam nadzieję, ze spodoba się Wam. Czekam na Wasze opinię :D No i pochwalcie się jak w szkole 

21 komentarzy:

  1. Też mam maturę w tym roku dlatego staram się zaplanowywać posty, bo szkoda mi zaniedbywać bloga. Aranżacja bardzo mi się podoba tylko ten zielony kwiat troche z innej bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nic mi tam nie pasowało :D
      3siostry

      Usuń
  2. Kwiat niepotrzebny, ale poza tym wszystko wygląda slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może lepiej będzie bez tego kwiatka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładnie super i nagle tan kwiatek taki oderwany od całości. Nie rozumiem też czemu poduszka jest na ziemi i co to ma prezentować. Reszta ładnie i przytulnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Any, mało stylowych realnych wnętrz odwiedziłaś:) ( chodzi o poduszkę)

      Usuń
    2. No tak, ale nie w tym miejscu

      Usuń
  5. Bardzo ładne wnętrze. Kocham błękit.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za duży żyrandol. Zmniejszyłabym go i dodała subtelny obrazek na ścianie z tyłu. Poza tym super, stolik udekorowany idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wnętrze, jedynie jak ktoś juz zauważył żyrandol za wielki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wnętrze, jak zwykle w ślicznych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrzucić tego kwiatka z lewej strony i byłoby idealnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka mnie nie przekonuje, tak słodko trochę, ble. Ale sama aranżacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żyrandol trochę za duży, a tak to wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna aranżacja bardzo, bardzo mi się podoba, tylko ten zielony kwiatek z kosmosu i gargantuiczny żyrandol.
    W szkole idzie mi nieźle, tyle mogę powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie, szczególnie kolorystyka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna aranżacja, ale nie za bardzo pasuje mi roślinka. Bardzo dobrze, że zrobiłaś taki duży żyrandol, bo ściana była by zbyt pusta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie wszystko jest na swoim miejscu i tworzy świetną całość. Bardzo gustowna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba, jest taka.. mniamci!

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!