Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Modna...Julia
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja poprawna, mało się dzieje, ale jest dobrze. Wg mnie duży plus za kokardę na włosach i bluzkę, ponieważ to właśnie one "robią" cały set. 
Twarz:
Muszę przyznać, że twarz robi wrażenie, szczególnie na laiku, jakim jestem ja, ze względu na to, że niestety nie umiem zrobić konturów z włosów. Makijaż jest jak najbardziej zgodny z ogólnymi trendami. Jedyne "ale" jakie mam to za wysoko uniesione usta, przez co twarz Doll jest z grymasem ;)


PO:
Ubiór:
Muszę przyznać, że wybór ubrań w szafie był duży, dlatego miałam problem co wybrać glamour czy coś cięższego i ostateczna decyzja zapadła taka, jaką widzicie. Jesienna, ale ze skórą, skarpetami i litami, utrzymana w odcieniach brązu i czerni.
Twarz:
Złagodziłam rysy twarzy Doll, i postawiłam na oczy i mocno zarysowane brwi. Zmiana fryzury nie była konieczna, ale uważam, że i ta po metamorfozie dobrze wygląda. Nie wiem czemu, ale bardzo podoba mi się kolor ust. Mam nadzieję, że metamorfoza przypadnie Wam do gustu.


Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

10 komentarzy:

  1. Stylizacja bardziej mi się podoba przed, w wersji PO trochę za bardzo przedobrzyłaś i dało odwrotny efekt niż jaki miał powstać. A makijaż bardziej PO jest delikatny i w moim typie ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna stylizacja mi się nie podoba, makijaż lepiej przed :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem (albo raczej napiszę) prawdę- stylizacja nie podoba mi się ani przed ani po..
    Makijaż podoba mi się po :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po jest świetna :) Makijaż także bardziej mi się podoba po metamorfozie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie podoba mi się ani przed, ani po. Stroje są nie najgorsze, ale twarz w ogóle do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Umieszczenie ust jest okropne! Szkoda, że później nie zmieniłaś... Stylizacja podoba mi się tylko po, a makijaż żaden.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyżej ust się nie dało? A szkoda. ani przed, ani po, ale jak już to przed

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo udana metamorfoza :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to ani po, ani przed mi się nie podoba.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lepiej przed. : )

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!