Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pożegnanie lata
Witajcie;
Lato, lato i po lecie. Niestety, już za "kilka godzin" rozpocznie się kalendarzowa jesień.
Pomyślałam że na pożegnanie lata, miło będzie przygotować dla Was kolorowe stylizacje.


Koszula-Calie's Picks; spódnica-LE; top-boniour bnizou; buty-LE; torba- MAWI


Bluzka-Miss Sixty; szorty-Miss Sixty; buty-Miss Sixty; torba-Voile; bransoleta-Pretty n' love

Bluzka-Dolce&Gabbana Tribute; spódnica- PPQ; pasek- IT GIRLS; buty-ELLE; torba-PPQ

Życzę wszystkim słonecznego weekendu- emu.musia

15 komentarzy:

  1. Stylizacje średnie, najlepsza druga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę już jesień? *o* Myślałam, że lato kończy się w październiku...
    Druga stylizacja jest świetna, reszta średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi go gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dni Ci się pomyliły :P
    Pierwsza stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje całkiem ładne. Podobają mi się. A co do jesieni, to zaczyna się 23, więc to raczej nie kilka godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne stylki, ale lato kończy się 23
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Że co? za kilka godzin, przecież lato kończy się 23 ;p
    Chyba pierwszy raz podobają mi się wszystkie stylizacje ;) Najlepsza zdecydowanie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniec lata, we wtorek u mnie już 15 stopni. Masakra. Bardzo ładne stylizacje, najlepsza 1

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham ostatnią stylizację :3

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są takie cudowne, że nie umiem wybrać najlepszej :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacje genialne ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, najbardziej spodobała mi się 1.:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!