Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#42 "Zielono mi"
Dzisiejsza stylizacja utrzymana w kolorze zielonym. Pierwszy raz założyłam te spodnie. Kupiłam je w Chanel jakiś czas temu i ani razu nie miałam okazji ich założyć, jakoś ciężko mi było z nimi coś ładnego zrobić. Lalka w ręku trzyma diament, który normalnie możemy na siebie założyć ;o. No i zostaje mi jeszcze kwestia butów... Widać, że adminom serio kończą się pomysły. Czy tylko ja widzę tu podobieństwo do pewnych szpilek z jakże cennej kolekcji Antidote? Nie ma to jak zastąpić pasek na bucie paskiem na kostkę ;)
A propo kostki to w stylizacji pozbyłam się paseczka bo skracał mi nogę.


Tu macie dowód zbrodni xD


No i stylizacja:





Żakiet - Bizou
Bluzka - Bizou
Spodnie - Chanel
Buty - MSW




14 komentarzy:

  1. Jakie świetne wykorzystanie tego kryształu ! :D Jesteś bardzo pomysłowa i utalentowana ;)
    Pozdrawiam!

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenia !
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja średnia, zbyt pusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się, poziom Twoich stylizacji bardzo spadł i chyba nie ma zamiaru się podnieść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest naprawdę zła, jeszcze ten kryształ.. wygląda jak set początkującego użytkownika

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się zbyt pusta. Kolor włosów jeszcze nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kryształ jest tutaj moim zdaniem zupełnie niepotrzebny. Reszta w miarę ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. No nieźle. A stylka - fajnie dobrałaś te leginsy, właśnie miałam z nimi problem.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, chociaż nie przepadam za tym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez paska buty są lepsze, stylizacja mi się podoba.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!