Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MSW part 2 -> Co kupić?
No więc co kupić moi drodzy, co?
 Ja z Jujką polecamy tym razem, skromnie cztery artykuły. Koszulka - zwykła biała praktyczna, czarna, zdobiona srebrem torebka oraz platformy i skórzana kurtka, to najlepsze rzeczy które na pewno zawidnieją w naszych szafach. Oczywiście sukienki także są niczego sobie, więc jeżeli lubisz ubrać swoją doll w olśniewająco piękną kreację bądź pragniesz zarobić na niej grube stardolowe miliony, kupuj!

Dziś gościnnie superG.I.R.L która zgarnia 20sd. Zgłoś się do Jusia95 po nagrodę!

Uwaga!
Jako że moja koleżanka (jak i Wasza) Julia, nie do końca wytłumaczyła Wam zasady zgłaszania się, przypomnę o tym jeszcze raz; przesyłacie stylizacje z kolekcji które wejdą danego dnia, nie poprzednich. Dostałem dużo prac na meila, szkoda że nie na temat, ale mam nadzieję że się jeszcze zgłosicie.
Przypominam: alekskass1@gmail.com

Aleks/Jujcia

10 komentarzy:

  1. Ostatnia praca podoba mi się najbardziej. Świetna kolorystyka, czerwień jest mega kobieca ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleks i supergirl - świetna stylizacje, kolekcja słaba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co pokazaliście, poza kurtką mam zamiar kupić. Pierwsza i trzecia stylizacja są świetna, druga spodobała mi się mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nie jest zła, mam parę rzeczy.
    Podoba mi się tylko 1 stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni set - padłam, pięknie po prostu. Zgadzam się z propozycjami, ale mając na względzie moje skromne fundusze i tak kupię tylko jedną rzecz, w tym przypadku torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja świetna, reszta taka sobie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię może bluzke, stylizacje średnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle-świetne stylizacja i super rzeczy wybraliście, nic dodać, nic ująć ;)
    Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam na razie nic, ale mam nadzieje, że coś uda mi się przygarnąć :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!