Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Hej, hej! Tak bardzo żałuję, że nie poszłam do liceum plastycznego, ale cóż - zachciało mi się dokształcać. Chyba pierwszy raz od początku września przesiedziałam cały dzień w domu. Oczywiście nie zapomniałam o mojej 'ukochanej' historii. Co do MSW - dziękuję za wszystkie głosy tym, którzy je oddają. A na dzisiejszy wieczór mam dla Was kilka stylizacji. Oczywiście ze starą twarzą mojej doll. Bez 'czerniaka' (uwielbiam autora tego komentarza z kilku postów niżej)

Stylizacja 1.
Ze wszystkich trzech podoba mi się najbardziej.

 Stylizacja 2.
Nie ma w niej nic niezwykłego, ale podoba mi się
połączenie sukienki z topem LE


 Stylizacja 3.
Sukienka jak worek, a na dodatek wydaje się taka
ciężka. Pod spód włożyłam bluzkę YH z łańcuchem.
Kilka czarnych dodatków i TA DA - coś powstało.


Czekam na Wasze opinie w komentarzach.
Udanej niedzieli i byle do następnego weekendu.




16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się 1 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że bardziej od stylizacji zaciekawiła mnie wzmianka o liceum plastycznym - ja również zastanawiałam się nad taką opcją i również odrzuciłam ją z powodu chęci zdobycia solidnej wiedzy otwierającej drzwi na dobre studia. Zaczęłam właśnie zwykłe liceum z klasą o profilu biol-chem-mat. Może udałoby nam się jakoś pogadać i podzielić przemyśleniami?

    MagdozaurusRex

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE MA ZA CO 8)))
    Jako-tako podoba mi się 1, ale jest już trochę oklepana. 3 byłaby świetna gdyby nie krój sukienki, który bardzo pogrubia doll. Wzór na sukience 2 jest brzydki, fujka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej 1 ;-)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie podobają mi się stylizacje. Zwykłe, nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie są w moim stylu ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ale wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś żadna ze stylizacji nie przypadła do gustu. Może to kwestia innej stylistyki. Uważam jednak, że pierwsza jest najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pierwsza tylko, reszta nie, sukienki takie brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest śliczna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne stylizacje :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!