Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jesień w kratkę
Hej;
Dzisiejszy temat mojego postu to "Jesień w kratkę".
Osobiście nie przepadam za tym wzorem.
Przygotowałam dla Was jedną codzienną i dwie eleganckie propozycje.
Co o nich sądzicie.

LEWA; koszula-royalty, dżinsy- miss sixty; torba-archive; buty-velvet orchid 
PRAWA; koszula-boniour bizou; boniour bizou; torba- miss sixty; buty-rio; apaszka-rio

LEWA; żakiet-Saint Laurent; spódnica-archive; chusta-evil panda; torebka- vild candy; buty-nelly.com; bransoleta-pretty n' love
PRAWA; żakiet- rio; szorty- ?; apaszka-fallen angel; pasek-riviera; buty-miss sixty; bransoleta-le

LEWA; płaszcz-decades; szal-Chanel; torba-chanel; pasek-nelly.com; buty-nelly.com
PRAWA; płaszcz- Miss Grant; pasek- pretty n' love; torba YSL; buty-YSL

Pozdrawiam serdecznie - emu.musia

22 komentarze:

  1. Niestety stylizacje zupełnie mi się nie podobają. Lubię kratę, ale w większości stylizacji jest jej za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konkretnie w której jest jej za dużo?

      Usuń
    2. W trzeciej. W dwóch ostatnich też jest sporo, że razi po oczach, rozumiem, że to takie ubrania, ale mogłabyś na dół założyć jakąś spódnicę i już nie byłoby czegoś takiego.

      Usuń
    3. Nie zgadzam się z tym, zakrycie dołu popsułoby cały look. Gdyby już zakrywać to definitywnie górę

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za kratką, stylizację średnie, najlepsza przedostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie ostatnie stylizacje podobają mi się najbardziej, choć to ni krata, a pepitka. I tak jak Ty, nie przepadam za tym wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kratę, ale grubą i czerwono/bordowo-czarną. Taka punkowa to jakiś hit siecióweczek na jesień, jest prawie wszędzie. Co do stylizacji to najbardziej podobają mi się 2 ostatnie. Może to nie do końca krata, ale są najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, szczególnie ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie najlepsze. Moim zdaniem reszta jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej zmieniłabym buty.
    Muszę powiedzieć, że stylizacje są na pewno... oryginalne ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 5.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej przypadła mi do gustu trzecia stylizacja, a poza tym dwie ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi się ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardzo podoba, najlepsze ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i dwie ostatnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech, nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się tylko dwie środkowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!