Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podsumowanie sierpnia 2014
Moi drodzy! Z wielkim opóźnieniem oddajemy w Wasze ręce kolejny numer magazynu QoF z podsumowaniem wakacyjnego miesiąca sierpień. Bardzo dziękuję redaktorom za wkład włożony w sklejanie kart, dziękuje również Paulinie-Sei-chan. za wykonanie pieknej okładki do magazynu. Z niecierpliwościa czekamy na Wasze komentarze.

Tylko dla obserwatorów bloga: 
Chcesz by twoja medoll znalazła się na okładce podsumowania września
 Wpisz 'zgłaszam się' oraz swój nick 
 Musisz mieć otwarty jeden POKÓJ z białym tłem.

24 komentarze:

  1. Coraz bardziej kocham te magazyny. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, super! Trochę raziła mnie ta czerń tam gdzie nie było tła. Drodzy redaktorzy, następnym razem nie usuwajcie sobie białego tła :/ reszta wszystko supcio
    Zgłaszam się, a co, nigdy tego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo profesjonalnie to wygląda!
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny magazyn, przyjemnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetny! Dałabym za niego te 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się oglądało :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna okładka xD, ogólnie dużo roboty w to włożone. Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny magazyn.
    Zgłaszam się ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wydanie, jak zawsze czyta się z przyjemnością ;) Naliczyłam 2 swoje komentarze, sukces.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny magazyn :)
    Prawie na każdej stronie widziałam swój komentarz! XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Coldi zrobiła w png usuwając białe tło i źle to teraz wygląda.. Ale poza tym magazyn jako całość świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest świetny, zaraz skończę czytać.
    Zgłaszam się :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Z każdym numer jest coraz lepiej. Chociaż mogłoby być bardziej przejrzyście, ale i tak jest super :)

    Zgłaszam się - CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna okładka! Widzę parę moich komentarzy ^^
    zgłaszam się- awcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Okładka robi wrażenie ;) Jak całość zresztą. Bardzo przyjemny w odbiorze magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, jak ja kocham te magazyny! :)
    Zgłaszam się, oczywiście :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wykonanie, bardzo mi się podoba.
    Zgłaszam się.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, do tej pory nie było problemu z tym, że pliki nie mają tła. Jak robię wszystko w photoshopie to bez tła łatwiej. No nie przypuszczałam, że strony są czarne i tak to będzie wyglądać :/
    Coldi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dodatkowo nanosiłam je na jasne tło, a teraz nawet nie pomyslałam, że tak wyjdzie.W pliku miałam dobrze, ale w magazynie już wychodzi na czarno.

      Usuń
  19. gazetka jak zwykle świetna :D
    zgłaszam kandydaturę swojej doll :) Będę godnie reprezentować to wirtualne społeczeństwo z uśmiechem na twarzy i pokorą w sercu dla Boga honoru i ojczyzny!

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!