Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduchy u Anuchy
Witajcie! Przepraszam, że dodaję post dopiero po godzinie 16, miałam go w sumie zaplanować, ale wyleciało mi z głowy.
Od następnego tygodnia będą wcześniej.

Zapraszam wszystkich do rozmowy!
Posty pogaduszkowe to taki czat w komentarzach.
Za każdym razem gdy przekraczamy 200 komentarzy tworze nowy post.
Pamiętaj! Jeśli nie podpiszesz się choć raz nickiem lub nie będzie go w nazwie
automatycznie deklarujesz się, ze nie chcesz nagrody. Nie będę szukać!
Ciocia Ania zaprasza!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej inteligentne komentarze nagroda.
Osób spamiących na siłę nie biorę pod uwagę.
Najbardziej rozgadaną osobą poprzednich pogaduch zostaje
Najka.
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

39 komentarzy:

  1. Wirus panuje. Kto chory? Ja niestety już po *rozpacz*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nadnaturalną inteligencję, urodę i chodzący ósmy cud świata? Całe życie :)

      Usuń
    2. ja piłam codziennie actimela i mnie wirusy się nie imają :)

      _Nemezis_

      Usuń
    3. Ja jeszcze nie byłam

      Usuń
    4. Ja odkąd biorę rutinoscorbin nie wyglądam niewyraźnie

      Usuń
    5. Ja odkąd się nie wysypiam czuję się bardzo zdrowy.

      Usuń
    6. Na szczęście mnie jeszcze nie złapało ;)

      Usuń
    7. Jestem lekko przeziębiona, ale jest ok. Ogólnie to ja nigdy nie choruje.

      Usuń
    8. ja choruje, ale tak na 2-3 dni :/

      Usuń
    9. Ja też jestem wiecznie zdrowy, ostatni raz byłem u lekarza na szczepieniu w gimnazjum albo w 6 złamałem rękę, tak po za tym, czasem przeziębienia. :D

      Usuń
    10. Ja też jak choruję to na kilka dni. Ej,jakoś dawno chora już nie byłam..
      Mam nadzieję, że jeśli choroba mam mnie złapać to jesienią, wtedy najfajniej nic nie robić x

      Usuń
  2. Hej! Jak tam w szkole?
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, już mam 5 z polskiego i 6 z wf (kujon) xd
      W sumie nie jest źle.

      Usuń
    2. Mam 6 z podstaw drukowania. Ale są większe kujony ode mnie jak widać /:

      Usuń
    3. Na razie tylko + (!) z wf :D

      Usuń
    4. Podstawy drukowania? XD
      A myślałem że "kontakty między ludzkie" to dziwnie brzmiący przedmiot.

      Usuń
    5. Bo to bardziej dziwne niż podstawy drukowania /:

      Usuń
    6. Ja jeszcze żadnej oceny nie mam. WF będę miała całoroczne zwolnienie od następnego tygodnia. Matma mam wolne. Jako, że nic nowego nie bierzemy nauczycielka pozwoliła mi się już przygotowywać na konkurs.

      Usuń
    7. ja dziś dostałam pierwszą ocenę, 4 z matmy:) Wykułam się na dzisiejszy sprawdzian z fizyki, której bardzo, ale to baaaardzo nie lubię i myślę, że spokojnie mogę liczyć na 5, a nawet na 6 bo bo jakimś cudem zrobiłam dodatkowe zadanie :D

      Usuń
  3. Dzienks Any, zgłaszam się kicia. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce mi sie pisac, powodzonka w szkole! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiej muzyki słuchacie? Może nalezycie do jakiś fandomów? Ma ktoś z was twittera?
    Wow, tyle pytań XD Ja słucham głównie indie rocka i popu, Moje ulubione zespoły to imagine dragons i the neighbourhood, a piosenkarki to Becky G bi Jessie J, pochwalę się nawet, że mam jej autograf! Marzenie się spełniło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie słucham metalu, rocku, popu i alternatywy, ale słucham to co wpadnie mi w ucho. Z metalu zespół SOD (System Of Down), rock to AC/DC i marsów.
      Lanism. Najwięcej słucham Lanci.

      Usuń
    2. Aaa, fandom. Sherlock, Doctor itp. Nikt chyba tego nie podziela XD co powiecie więc na jazdę konną? :D

      agnieszka5503

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Muzyka azjatycka, rock, core // Otaku też jest fandomem, może nie takim twitterowym, ale i tak wolę określenie mangowcy // @heroanes

      Usuń
    5. Przypomniało mi się, że muszę zmienic sobie tą ciulową ikonkę, dzięki XD

      Usuń
    6. Ja jestem Rihannanavy *.*
      lewa2012

      Usuń
  6. Lubię kilka piosenek Lany, bardzo podoba mi się jej "styl" (?) nie wiem jak to nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądacie jakieśseriale paradokumentalne typu trudne sprawy,szkoła? co o tym sądzicie?
    Jak w tym serialu jest pokazana "typowa" polska szkoła, to w mojej chyba jest jakoś dziwnie spokojnie

    oxdragonxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz oglądam tylko AHS i Salem. Szkoły jeszcze nie oglądałam, bo nie miałam czasu.

      Usuń
    2. Boję się obejrzeć szkołe ;-;

      agnieszka5503

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!