Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie - lista zwycięzców


Długo oczekiwana chwila nadeszła. Konkurs dobiegł końca. W mistrzach 2 osoby zdobyły taką samą ilość punktów toteż jako niespodziankę postanowiłam nie robić dogrywki tylko dać obu osobom po 600sd.

W walkach dwuosobowych w ostatnim etapie nowicjusz vs mistrz po 50 sd wygrali:
 z grupy nowicjuszy: Kotek717, awcia *, Sweetka123*
 z grupy mistrzowskiej: jarus55, Cleversell *, filus4444 *, Aneczka96*

Większe szanse na zdobycie czołowych miejsc miały osoby, które pokonały rywala
 w walkach N vs M oraz dostali sporo głosów w swoich grupach N i M

Podsumowując: I , II, III miejsce zdobyli kolejno:
Gratuluję! 
Po odbiór stardollarów zgłoście się w ciągu 3 dni do mojej księgi gości

missmariksza

Mam nadzieję, że podsumowanie konkursu jest jak najbardziej sprawiedliwe.

przesłane: DancerMarika 300sd, miss_miley_van 600 sd, Sweetka123 łącznie 150sd, filus4444 50sd, Aneczka96 50sd, domsot 300sd, ....Yellow...., awcia 50sd (21), CleverSell  łącznie 650sd,  Kotek717 101sd+100sd

Poniżej znajdziecie wyniki ankiet oraz punktacje


Podsumowując punktacje uczestników konkursu we wszystkich walkach najwięcej głosów zdobyli:




tabela punktów za określone miejsca w danych etapach z wyników ankiet
( poniżej wyniki głosowań w etapie IV)


31 komentarzy:

  1. Dobra... nie czaję tych punktacji, ale cieszę się z zajętego przeze mnie miejsca ^^ I dziękuję za głosy.

    sweetka123 ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Według punktacji dostałam najgorsze możliwe miejsce- 4!!! Ale i tak cieszę się z 50sd ;)
    Gratulacje innym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezasłużone wyniki prócz miss_miley_van :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, oraz gratuluje pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że nie ma 10 pkt za walkower i wygraną w grupie trzecioosobowej? XD
    A tak, to dziękuję bardzo za 50 sd i bardzo, bardzo, bardzo, bardzo gratuluję moim bliźniaczkom za zajęcie 1 miejsca! Jestem z Was bardzo dumny! <3
    No i jeszcze gratuluję pozostałym osobom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek w III etapie z tematem "blask czarnych diamentów" i " Królewski rubin" nie było walk dwuosobowych, walczyliście jedynie w swoich grupach, dlatego nie ma punktacji.
      Hmm, a co do wygranej walkowerem zaraz tam sprawdzę.

      Usuń
    2. Źle to napisałem. Chodziło mi o walkę, w której walczyłem z klamar333 i kimś tam jeszcze, nie pamiętam kto to był :D

      Usuń
    3. Daj mi troche czasu, sprawdzę to i do jutra odpowiem.

      Usuń
    4. Rozumiem.
      Życzę Ci miłego wieczorku! :D

      Usuń
    5. O ile dobrze pamiętam, ta "trójkowa" walka była tylko rozstrzygnięciem pierwszego etapu, w którym się odpadało - więc logicznie rzecz biorąc nie może być za to punktów, bo byłyby to punkty extra tylko dla zwycięzcy dodatkowej bitwy, w której reszta nie brała udziału ;3

      Wydaje mi się, że to o to chodzi, ale poprawcie mnie jeśli nie ;)

      Usuń
    6. Chodzi o walkę ze stylizacja chanelowską-to oczywiście za to nie ma punktów. Ciesz sie, że przeszedłeś po niej dalej:) a to z walkowerem musze spokojnie zobaczyć, bo nie mogę namierzyć w którym to jest poście.

      Usuń
    7. @Sweetka123

      Tak, tak, o to mi chodziło. Dzięki za jasne wytłumaczenie :D

      A co do walki, w której wygrałem walkowerem to jest to:
      http://queens-of-fashion.blogspot.com/2014/07/nowicjusze-vs-mistrzowie-etap-2-grupa-3.html :D

      Usuń
  6. Gratulację ziomki! joolo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Wyniki dla mnie obojętne, nie znam tych osób i nie pamiętam stylizacji od początku. Hojnie z tymi 3 pierwszymi miejscami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze. Zdziwiłam się, że domsot zajęła 2 miejsce, ponieważ uważam, że były osoby, które bardziej na to zasługiwały, mimo że jej kibicowałam. No cóż, wszyscy mogą głosować i skoro głosowali to zajęła to 2 miejsce. Wszystkich stylizacji nie pamiętam, więc nie będę reszty oceniać.
    (Nie musicie się ze mną zgadzać co do domsot. Ja po prostu wyraziłam swoje zdanie.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, dziękuję! I gratuluję pozostałym :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Aleks /:
    Ale gratulacje, no

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo szczęśliwa ♥ Bardzo dziękuję wszystkim za głosy i za wygraną w konkursie, gdzie było sporo dobrych stylizacji. Gratuluję też pozostałym wysokich miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja się zdziwiłam, że Najki nie nie ma XD No cóż, gratulację! :D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! To dla nas wielki szok, bo nigdy nie wygrałyśmy tak dużego konkursu :o
    Szkoda tylko, że nie widac stylek zwycięzców, byłoby ciekawiej.
    Bardzo dziękujemy za wyróżnienie i nagrodę, a przede wszystkim za wszystkie głosy (:
    Gratulujemy reszcie, zwł. Cleversell.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wszystkim! obstawiałam na niektórych miejscach zupełnie inne osoby, lekkie zdziwienie jak dla mnie. poza tym czekam na jakiś kolejny konkurs wieloetapowy, w którym w końcu będę mogła wziąć udział...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!