Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów - nowe początki

40 komentarzy:

  1. A co zgłaszam się. :D
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. papayca też się zgłasza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, B.E.A.T.K.A
    dodam też, że moja doll nie jest raczej taka jak większość. cienie i fyzury projektuję sama toteż myślę, że nie możnaby raczej pomylić mojej twarzy z żadną inną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki że z anonima, ale mi zależy :)
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  5. Inutka
    Trochę jako jeden z 'młodszych' użytkowników: 28 poziom ; )

    Jakieś stylizacje na szybko: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2a9b2oo&s=8#.VCXZJPl_tJd

    OdpowiedzUsuń
  6. EmoFllorra.
    [z kropka na końcu ;-;]

    OdpowiedzUsuń
  7. StylowaGienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł ;) Ja się raczej nie zgłoszę, bo uważam że moja doll jest dość pospolita ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. julia2002styl5

    to mój nick stardollowy ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!