Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callies Picks - Co kupić?
Callie's Picks jak to Callie zawsze niesie ze sobą kilka perełek. Burgundowa torba oraz top, mogą ocieplić nam już będącą jesień. Na pewno do perełek należą martensy, które często są poszukiwane przez emo dollki (nie wiem czy jest inna nazwa określająca te osobniki). Kwiatowy blazer też wygląda całkiem ciekawie i może służyć jako uzupełniacz outfitów. 
Poniżej znajdują się trzy stylizacje, jedną z nich wykonała czarna jak smoła Sei-chan., która w ostatnim czasie pokazała na co ją stać. Nie, nie jestem rasistą, po prostu lubię ją tak nazywać. ♥

Aleks/Sejka

18 komentarzy:

  1. Ładne ubrania :) 1 stylizacja jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam bluzkę i torebkę z obrazka, mam jkt i sandały.
    Sejcia wygląda ślicznie w jkt, zresztą Aleks też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja nie jest najlepsza, ale wybraliście naprawdę fajne rzeczy. Najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CZARNA JAK SMOŁA SEI XDDDDDDDDDDDDDDDDDD DUSZE SIĘ RATUNKU XDDDDDDDDDDD
    Stylizacje z kurtkami są supi, a ta ostatnia jest okropna, już ci zresztą tu mówiłam, niedobry pies, bo ci odetnę telewizje ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jesteś okropna, a do czarnego wszystko pasuje XD

      Usuń
    2. Stylizacja jest ok, ale akurat ta torba tam nijak pasuje ;)

      Usuń
    3. Też się wręcz niemal udusiłam od tej smoły. Dzięki Aleks XD

      Usuń
    4. Do czarnego tak, ale złoty, który sparkli jak psu.... no wiecie i burgund wygląda przecież tak cudownie XD Ten top pod siateczkową koszulą też tak jakoś dziwnie wygląda.

      Usuń
  5. Ostatnia tak sobie, ale pozostała fajna. Niestety z kolekcji nic mi się nie podoba.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja mi się nawet podoba, mam kilka rzeczy ;)
    Podoba mi się 1 o 2 stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja jest ciekawa, jednak nie w moim stylu. Pierwsza i druga jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wybór, szczególnie podoba mi się stylizacja nr 2.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia stylizacja jest bardzo ciekawa :) Świetne połączenia. Na razie kupiłam tylko torebkę, może kupię też bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne stylizacje ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja cudna, zgadzam się co do marynarki i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja. W drugiej okropnie wyglądają te wystające rękawy spod blezera, a w trzeciej nie pasuje mi albo bluzka albo koszula.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne stylizacje :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!