Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Weronika1408
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja jest ładna, a ubrania nie są połączone sztampowo, lecz z nutką fantazji. Jedna rzecz, do której bym się "przyczepiła" to tatuaż na ręce, który moim zdaniem jest zupełnie niepotrzebny, bo nie pasuje, gdyż ten pod biustem wygląda zdecydowanie lepiej i bardziej na miejscu. Natomiast druga, to naszyjnik, który akurat tutaj jest za wysoko, chyba próbowałabym go podczepić trochę niżej kołnierzyka koszuli, żeby wyglądało jak by wychodził spod niego. Poza tym, brak innych zastrzeżeń ;)
Twarz:
Tutaj widzimy przykład fantastycznie wykonanego makijażu pod względem technicznym, jak i kolorystycznym. Doll wygląda przepięknie i na pewno nie uda mi się zrobić nic lepszego niż stan zastany przed metamorfozą. 


PO:
Ubiór:
Chciałam stworzyć stylizację lekką, romantyczną, ale zarazem elegancką i powstało coś, co nasuwa mi jedno skojarzenie "American Girl In Paris". Kwiaty, róż, biel i do tego ekstrawaganckie złoto. Myślę, że jest całkiem ciekawie.
Twarz:
Jak American Girl to musi być jasny blond na włosach i tak też się stało. Kolorystyka make-upu została utrzymana w różach i seledynach, żeby współgrała ze strojem. Hope you like it! ;) 


Podoba Wam się? Co sądzicie o metamorfozie Doll? Skomentujcie!

13 komentarzy:

  1. Stylizacja lepsza po. Nie zgodzę się z opinią makijażu przed. Policzki są źle pomalowane, rzęsy są za długie, a oczy wyglądają jakby przejechane cieniem byle jak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę oceniać stylizacji ani makijażu "przed"... Ale ten "po" jest zły. Zrobiłaś z całkiem przyzwoitej twarzy lalkę barbie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja lepsza po, makijaż też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani tak ani tak mi się nie podoba, wcześnie wszystko było bez gustne a potem przesadzone.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed ładna, natomiast po już zbyt słodka, tak samo z twarzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed zupełnie mi się nie podoba. Makijaż jest okropny i jeszcze te usta tak wysoko... Po zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje brzydkie, nie, nie, nie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za metamorfozę, ale zgadzam się z kom. wyżej. Makijaż robiłam wtedy na szybko, więc jest bardzo krzywy i trochę nieestetyczny:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż przed, stylizacja po.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż po w ogóle mi się nie podoba. Jest taki sztuczny, włosy za jasne.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się :(

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o "przed" to strój jest całkiem w porządku, chociaż zmieniłabym parę rzeczy. Makijaż ładny. Natomiast "po" jest dla mnie zbyt słodko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż "przed" jest faktycznie bardzo ładnie wykonany, za wyjątkiem policzków. Podoba mi się jak ją ubrałaś, chociaż ja nie wybrałabym takiej torebki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!