Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nelly - Co kupić?
W końcu jakaś porządna kolekcja. 
Praktycznie wszystkie ubrania cieszą się sporym zainteresowaniem dlatego nie patrzcie na poniższe must have - zmieniałem zdanie jak kobieta. No ale udało mi się coś skleić i gdyby nie ograniczony fundusz, artykuły jak i stylizacje mogłyby się ciągnąć w nieskończoność. 
Nie widzę też sensu w opisywaniu ubrań, dlatego całość poddaje Waszej, surowej ocenie. 

Dodatkowo wpadliśmy na pomysł aby udostępniać Wasze stylizacje. Jeżeli kolekcja wejdzie do Starplazy, zrób outfit i wyślij nam na gg: 51206414. Ty pomożesz nam a my w zamian umieścimy Cię w poście. :)*

*Jeżeli nie posiadasz gg skontaktuj się z nami na mail: alekskass1@gmail.com
Co dostawę będzie wybierana jedna osoba. Zapraszamy!

~Olek

22 komentarze:

  1. Uhuhu cała kolekcja to must have ;) . Ciuszki cieszą każde oko, jak również twoje stylizacje. Trzecia stylizacja to precyzja i wyczucie w stylu w jednym.
    Pozdrawiam!

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje :) Wszystkie trzy bardzo mi się podobają. A co do kolekcji to faktycznie większość ubrań jest godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest bardzo ładna, a ja niestety mam mały budżet =/ 1 i 3 stylizacja podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór, planuję kupić większość z pokazanych tu rzeczy.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest świetna, parę rzeczy mi się podoba, stylizacje nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kolekcja! Wybrałeś większość rzeczy, które zamierzam kupić :) Co do stylizacji to bardzo Ci się udały. Najbardziej powala na kolana trzecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłeś się bardziej postarać za to, że udostępniłam swoją dollcie XDDDDDDDDDDDDDD
    Ej, co to za biały sweter, nie zauważyłam go :c Mówiłeś, że nie lubisz Olek, groźnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GDZIE STAWIASZ PRZECINEK?
      Jest pięknie, tzn. oprócz twarzy Twojej doll wszystko na miejscu ^^ :D

      Usuń
    2. JA PRZYNAJMNIEJ NIE MAM HENNY
      Przed że, oddzielam 2 część zdania i robię przerwę po ej. Wczuj się w zdanie, a nie.

      Usuń
    3. W pierwszym zdaniu mam się wczuć? W ostatnim zdaniu? Nie da się. (pedominka)

      Usuń
    4. Ale tam są tylko przed że, nie wiem o co się czepiasz XD

      Usuń
  8. Aaaaach, przegapiłam te cudowne okulary! Zaraz je zakupię, tak jak inne rzeczy z twojej listy, oprócz niebieskiego kardiganu i bluzy, poza tym dodałabym tu jeszcze bluzę 'tres in vogue' oraz torbę na ramię. Pierwsze dwie stylizacje piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłem że jej tam nie ma. o.O

      Usuń
  9. Nie podobają mi się tym razem stylizacje. Dzisiaj widzę, że dużo rzeczy to must have, może jeszcze coś z tego dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje kiepskie, choć pierwsza z nich prezentuje się chyba najlepiej. Jak będę miała sd wykupię większość kolekcji ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu kupiłam czarną bluzę ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem jakoś mi się nie podobają stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie nic nie mam :( Wybraliście świetne rzeczy, stylizacje też są super. Najbardziej podoba mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, a mi się jakoś stylizacje nie podobają :c No może oprócz drugiej, która jest fajna.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!