Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czas na dżins
Hej :)
Jak tam u was po pierwszym tygodniu w szkole?
Dzisiejsze stylizacje stworzyłam z ubraniami dżinsowymi.
Przepraszam że post nie pojawił się wczoraj ale nie miałam w tym tygodniu zbytnio czasu.


Koszula-Miss Sixty
Bluzka-Bonjour Bizou
Bransoletka-YH
Spodnie-PPQ
Buty-archive
Kamizelka-archive
Bluzka-IT GIRLS
Szorty-nelly.com
Naszyjnik-nelly.com
Buty-BASIC
Aparat-Pix
Bransoletka 1-Evil Panda
Bransoletka 2-WILD CANDY
Bluzka-Chanel
Ogrodniczki-Killah
Buty-Miss Sixty
Torebka-HOT BUYS
Bransoletka-Callie's Picks

Życzę wam miłego weekendu :)
Emu.musia




17 komentarzy:

  1. Podoba mi się jedynie druga stylizacja, chociaż jedna z bransoletek jest za wysoko.
    Na razie spoko po tygodniu szkoły, zostałam skarbnikiem klasowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga jest zdecydowanie najlepsza. Ogólnie stylizacje nie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza najlepsza :)
    U mnie jeszcze nie jest ciężko, mam dwa tygodnie ochronne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła jak szkoła, pierwszy tydzień a my już robimy projekty imprez turystycznych, ekstra.
    Stylizacje mi się nie podobają, a na platformy i only jeans patrzeć nie mogę. :l

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt mi się podobają, ale najładniejsza jest druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia jest najlepsza, bo ogrodniczki i Chanel! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga cudna, w sumie to wszystkie mi się podobają :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 3.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Adorei os looks! Produzi uma matéria com o jeans no blog Truques Stardoll Hoje, eu amo jeans! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych wszystkich najlepsza 2, ale żadna nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga, trzecia mrrr ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 mi się podoba, ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia stylizacja jest dość ciekawa, ale ogólnie jakoś nie zachwyciły mnie te zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia jest zdecydowanie najlepsza, reszta mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!