Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Voile - Co kupić?

 Dziś do Starplazy zawitała nowa kolekcja Voile; suknie, spódnice, topy, nam się podoba!
Chociaż trzeba przyznać że tak częste dostawy krzywdzą nasze portfele, bo w końcu, lubimy wydawać. ;)
Na całe szczęście admini postanowili tylko jednej sukni nadać miano ONLY SS,  dzielimy ludzi na lepszych i gorszych, tak jest! 
Wraz z Julką wybraliśmy w pierwszej kolejności, biały, pikowany top, kopertówkę - szachownicę, buty nude z siateczką, a także elegancką czarną sukienkę. Oczywiście jest dużo więcej artykułów które moglibyśmy polecić, ale te mają w sobie coś niepowtarzalnego i na pewno będą perełkami.




A co podbiło Wasze serca?
Komentujcie!

Najka./Jusia95

22 komentarze:

  1. Piękne stylizacje.Zwłaszcza do gustu przypadła mi 2 i 3 :) Zachęciliście mnie do kupna kopertówki,butów oraz pikowanego topu.
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam kupić wszystko to co pokazaliście, poza butami, które nie są w moim stylu. Stylizacje oczywiście bardzo mi się podobają, a szczególnie 2 i 4.
    Mały błąd wkradł się w ostatnie zdanie: "będą perełkami", a nie "będę". ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko 1 i 2 stylizacja, reszta trochę zbyt pusta. Nie kupiłam nic z tego co Wy ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Z rzeczy przedstawionych podoba mi się tylko biała bluzka, reszta jest dla mnie słaba :)
    Stylizacje, podoba mi się 1 i 4 :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam top i torebkę za sm. Świetne rzeczy wybraliście, muszę kupić tą kopertówkę! Widzę koszulkę od Beatki użytą :P Do tego moja ostatnio ulubiona fryzurka! Świetne stylizacje, wszystkie są takie fajne, że nie mogę wybrać najlepszej, ale chyba 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kupię top, zdecydowanie najlepsza rzecz z tej kolekcji.
    Jeśli chodzi o stylizację, to podoba mi się 1 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy post jak dotąd, bazrdo podobają mi się stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacje, szczególnie druga i trzecia :) Z pokazanych rzeczy na pewno kupię, kopertówkę i top.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię wszystko co pokazaliście oprócz kopertowki. Stylizacje bardzo ładne. Najładniejsza ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja bluzka, jaram się!! stylizacje tym razem są również świetne, bardzo mi się podoba 1, 2 i 3. uwielbiam te wasze posty :3 moje serce podbiła przede wszystkim ta biała bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna druga stylizacja :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje *.*
    Sama kupiłam biały top - wrzuciłam go do koszyka zaraz po wiadomości o nowej dostawie. Jestem nim zachwycona ;). Może dokupię tę torebkę. Nie kosztuje majątku, a może się przydać.
    lolicza123
    Ps. Dodaję za anonima, bo coś mi się psuje komputer :/.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sklepie nie zwróciłam uwagi na torebkę, a jest świetna.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kupiłam top - jak się zdaje, absolutny must-have - i z tego, co pokazałeś pozostaje mi dokupić tylko buty, są prześliczne, a początkowo nie zwróciłam na nie uwagi. Stylizacja pierwsza bije wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacje, chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze? nic mi się nie podoba.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem która z was robi stylizacje te po prawej ale bardzo wpadły mi w oko ogólnie to świetnie sobie radzicie oby tak dalej !

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!