Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Na plażę

Hej:)
Właśnie jestem w trakcie pakowania na kolejny wyjazd. A w chwili ukazania się postu, będę jeszcze w podróży. 
Tym razem jadę z rodzicami do Chorwacji.
Mam nadzieję że cały ten czas spędzę opalając się na plaży. To właśnie plaża jest moją dzisiejszą inspiracją.
Przygotowałam dla Was pięć stylizacji.


Kapelusz-SPECIAL OFFER
Torebka-DOVE
Kostium-Lego Friends
Dół-Rio
Buty-SPECIAL OFFER

Kapelusz-HOT BUYS
Naszyjnik-Wild Candy
Okulary-SPECIAL OFFER
Zegarek-HOT BUYS
Kokardka-nelly.com
Torebka-Natural Faces
Góra-Chanel
Dół-Chanel
Pasek-LE
Sandałki-Special OFFER

Lewa stylizacja-
Tunika-Rio
Okulary-SPECIAL OFFER
Góra-Riviera
Dół-Riviera
Buty-Archive

Prawa stylizacja-
Koszula-nelly.com
Góra-archive
Dół-archive
Pasek-VOILE
Okulary-SPECIAL OFFER
Buty-Callie's Picks


Kapelusz-WINDOWS OF THE WORLD
Wianek-Pretty'n Love
Top-Rio
Szorty-Rio
Bransoletka1-Rio
Bransoletka2-archive
Pasek-LE
Buty-Chanel Tribute

Chciałam Wszystkich przeprosić ale prawdopodobnie w przyszłym tygodniu mój post się nie ukarze.
(Mam nadzieję że będę miała dostęp do internetu i coś przygotuję.)
Życzę Wam fantastycznej końcówki wakacji.
emu.musia


23 komentarze:

  1. Czwarta najlepsza.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle, ale ja nie lubię tego typu stylizacji :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza druga i trzecia stylizacja. Ten temat trochę późno, bo plażowanie już się powoli kończy. A jeszcze mam pytanie: bo napisałaś, że w ostatniej stylizacji pasek jest z LE, a nie przypadkiem z jakiegoś Tribute? O.o
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadła mi do gustu druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 5 najlepsze, no może jeszcze 2:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje, druga najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi sie druga i trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczynku :)
    Bardzo ładne stylizacje. Mnie najbardziej spodobała się druga, według mnie najlepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są:> milego wypoczynku:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem w trakcie kolejnego remontu. Robie wszystko sama, na wlasna reke. Taka Any zlota raczka. Wszedzie mam rozwalone rzaczy i siedze na srodku pokoju w dziwnej pozycji. Stylizacje do mnie nie przemawiaja, moze jedynie ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, najbardziej podobają mi się: 2, 3, 4.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wspaniałych wakacji! Zazdroszczę, ja już jestem po dalekiej podróży:( stylizacje wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stroje :D, Mój faworyt to nr. 2.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wszystkie stylizacje :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie w moim stylu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej ale zazdroszczę wakacji w Chorwacji :D Życzę udanych ^^
    Co do stylizacji jakoś nigdy nie byłam za strojami na plażę ale Twoje przedstawienie mi się podoba :D Na pewno spróbuje propozycji pierwszej :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2, ale zmieniłabym torebkę.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się 2 i 3 opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakoś mi się nie podobają, nie w moim stylu kompletnie. życzę ci udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!