Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie

Kochani! Konkurs powoli dobiega końca. Cały tydzień oglądaliście stylizacje, które również dziś pojawią się do oceny. To Wy wybierzecie najlepsze stylizacje nowicjuszy i mistrzów. Będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość ponieważ w weekend będę nieobecna. Postaram się jedynie zamknąć ankiety. Być może uda mi się w niedzielę podać wyniki, chociaż nie obiecuję na 100%. 
Przypominam, że nagrody za kolejne miejsca w grupie nowicjuszy i mistrzów wynoszą kolejno:
 I miejsce - 600sd
II miejsce - 300sd
IIImiejsce - 100sd

(aby powiększyć otwórz w nowej karcie)
Każde głosowanie trwa 2 dni.
 ( nie ma limitu odnośnie ilości głosowania, każdy uczestnik ma taką samą szansę)






Mam do Was jeszcze jedną sprawę. Chodzi o jedną z uczestniczek konkursu: Aneczka96. Nie będe dodawała ankiety, ponieważ chcę przeczytać Wasze opinie na temat jej minimalnego spóżnienia w oddaniu pracy konkursowej. Ja osobiście nie jestem, aż taka chamska aby wywalać za 1 minutowe opóźnienie, dziewczyna faktycznie ryzykowała oddając prace na ostatnią chwilę przed zamknięciem komentarzy, lecz załapała się zanim zamknełam, dlatego tez przyjełam jej pracę. Ktoś z Was na asku domaga się dyskwalifikacji. A więc, czekam na Wasze opinie na ten temat. 
( przykro mi to pisać)
Pytanie brzmi: Czy mam zdyskwalifikować Aneczka96? 

36 komentarzy:

  1. Serio ludzie? minuta spóźnienia, taka afera. Anka to spoko ziomek i jak najbardziej powinna zostać w konkursie.
    Wszyscy szukają dziury w całym. Nie wiem kto to taki się bulwersuje ale jeżeli pisze z anonima to ja pozdrawiam go środkowym palcem, nawet czterema. Komentarze anonimów nie powinny być brane pod uwagę bo to są dzieci z poważnie nasiloną depresją które nie potrafią być szczere. Tyle w temacie. I mam gdzieś, jakie zdanie ludzie sobie wykreują na mój temat, chyba czas być chamskim.
    Ps: głos na SIEBIE, CLEVER, ANKĘ i trzy tajne głosy, a co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, można tylko na jedną osobę z grupy, a więc JA i CLEVER.

      Usuń
    2. WSZYSCY WSYTAWMY SRODKOWY PALEC U STOPY!! A NAWET 2, A CO SIE BEDZIEMY OGRANICZAC!!
      xD

      Usuń
    3. to w cale takie proste nie jest xd

      Usuń
    4. Zagłosuj jeszcze z telefonu i będziesz mógł oddać drugi głos na siebie i na Ankę. :D

      Usuń
    5. Lenistwo poziom hard. ;l rano :P

      Usuń
    6. Ja też z telefonu zagłosuje na Ciebie i Aneczke.

      Usuń
  2. Wlasnie, zaznaczyc mozna w tych ankietach tylko 1 osobe :c clever i chlebuś! :*
    Co do tego spoznienia. Na aska zagladam codziennie i to co sie tam wyrabia to jakas paranoja. Najchetniej by sie za ta kase pozabijali, gdyby osoba, ktora domaga sie dyskwalifikacji sama oddala minute po czasie to byloby wszystko okej, prawda? Aleks wystawil 4 palce, ja wystawie tylko srodkowe u stóp :D Niech sie teraz ten wielce sprawiedliwy przyzna, pod anonimkiem lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Any miałaś spać. :D

      Usuń
    2. Ej mialam tylko wylaczyc komputer :c przyzwyczailam sie juz do mowienia, ze ide spac

      Usuń
    3. Czytajcie ze zrozumieniem. Napisałam, że każdy ma równe szanse tzn., że można oddać głos na każdego, aczkolwiek wiecie sami do czego by to doprowadziło. Mam nadzieję, ż ezagłosujecie tylko na najlepsze stylizacje ( takie, które Wam się podobają)

      Usuń
    4. Przez "nie ma limitu" zrozumiałam, ze nie ma limitu głosów w ankiecie i można nawet na wszystkich :c

      Usuń
  3. Zagłosowałam na Olka i Clever. Co do pytania czy zdyskwalifikować Ankę to jestem tego samego co Aleks. Oraz mam nadzieję, że Anka więcej razy na tinach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem Aneczka powinna zostać dopuszczona do finału. Sama niedawno byłam w podobnej sytuacji, więc świetnie ją rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, jakie to trudne wybrać tylko po 1 osobie z grupy :< nie powiem na kogo zagłosowałam, ale to była szalenie trudna decyzja. co do tej dyskwalifikacji, to absolutnie absurdalne. minuta spóźnienia to żadna różnica, a ktoś, komu to przeszkadza musi być na prawdę podły. niech ta osoba odpowie sobie na pytanie, czy dyskwalifikacja w takim przypadku byłaby słuszna gdyba chodziło o niego/nią samą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie i jeszcze raz nie! Nie zgadzam się na zdyskwalifikowanie Aneczki za minutę spóźnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na awcię i CleverSell, przy tym, że oddam jeszcze głos na DancerMarika i Piotrka z telefonu, kto bogatemu zabroni.
    Sprzeciwiam się zdyskwalifikowaniu Aneczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. W nowicjuszach na nikogo nie głosuję, żadna praca mi się nie spodobała. W mistrzach miałam dylemat między Piotrkiem, CleverSell a Aneczką. Głos jednak na CleverSell, bo ma najbardziej oryginalną i nietuzinkową stylizację, nie poszła na łatwiznę i za to ją cenię. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza stylizacja w śród nowicjuszy DancerMarika, wśród mistrzów stylizacja Aneczka96 ;) Życzę powodzenia DancerMarika i Aneczka96!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam. Co do Aneczki to nie powinna być zdyskwalfikowana.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na siebie i Clever.
    Co do Aneczki to jestem za tym żeby została w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najeczka i Clever. Z telefonu zagłosuję jeszcze na Najeczkę i Piotrka oraz jego welon :D
    I no nie pozabijajcie się o te pikselowe pieniądze. Jak się dowiem kim jesteś anonimku to Cię dojadę /:

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nowicjuszy zagłosowałam na siebie, a z mistrzów na Clever.
    Aneczka nie powinna być zdyskwalifikowana z powodu minutowego spóźnienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam. No i Aneczka jak najbardziej powinna zostać w konkursie, nie wiem skąd w ludziach tyle zawiści żeby robić aferę o głupi komentarz, który został dodany o minutę za późno, to staje sie już śmieszne, przeciez to tylko konkurs i dobra zabawa powinna grać tu rolę pierwszoplanową xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dla dyskwalifikacji Aneczki!
    Oddałam też swoje głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zagłosowałam :)
    dyskwalifikacja? za minutę spóźnienia? anonimku a by ci pies mordę lizał!

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na siebie i Clever.
    A co do dyskwalifikacji: kto jest taki nienormalny, żeby czepiać się min spóźnienia?

    OdpowiedzUsuń
  18. Minuta opóźnienia? a temu kto jest taki oburzony nie zdarzyło się 'spóźnić' gdzieś minuty? I co świat się zawalił? Film się skończył, czy fabuła zaszła za daleko i nie wiedział o co chodzi? Ogarnijcie się, bo to co się wyrabia to ludzkie pojęcie przechodzi. Niech Aneczka zostanie

    OdpowiedzUsuń
  19. Głos na Awcia oraz Cleversell.
    Nie zgadzam się z dyskwalifikacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Głos na awcię i domsot (od początku im kibicuję ;)).
    Moim zdaniem Aneczka nie powinna być zdyskwalifikowana. Skoro się załapała przed zamknięciem kom. to nie rozumiem z czego taka afera. Spóźniła się minutę, ale oddała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za życzliwość w mojej sprawie, bardzo mnie to podbudowało i utwierdziło w przekonaniu, że na stardoll jest jeszcze masa przyjaznych, wyrozumiałych ludzi ♥ na roku szkolnym będę mieć więcej czasu na tworzenie i oddawanie stylizacji, bo głównie o mój mocno ograniczony czas tu chodziło, a nie o lenistwo, bądź chęć oddania ostatniemu jak może się niektórym wydawać :)
    Głosy oddane, życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Głosy oddałam. Wybór był dość trudny.
    Co do Aneczki to moim zdaniem, nie powinna ona zostać zdyskwalifikowana. Jej spóźnienie nie było przecież duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Głos na Najkę. i pierwszą z mistrzowskich ;-)
    A co mi tam!

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  24. Awcia i Clever (głosowałam wcześniej)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam wcześniej na awcię i domsot.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!