Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar











17 komentarzy:

  1. Kupiłam jedną rzecz, na więcej mnie nie stać przez ostatnie Young Hollywood :/
    Dziękuję za umieszczenie mojego bazaaru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym spódnicę od ManiakPupili, ale na razie zupełnie nie mam kasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurka kasy brak, ale widziałam fajny ciuszek, może jakbym jakimś cudem nazbierała niedługo :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam spódniczkę ok punkkokoo. Poza tym raczej nic mnie nie zainteresowało. Dziękuję za umieszczenie mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzecz
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka od Sweet0Monisia zagarnięta ;-)
    Dziękuję za umieszczenie bazarku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze fajne rzeczy, ale jestem na felefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może coś kupię

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nic mnie nie zainteresowało :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszczędzam, bo czekam na wyprzedaż. Nie zrobię zakupów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Klamar miała marynarkę za 6sd, chciałam kupić, ale za późno ;p Kupiłam spódnicę u ciekawszegosd.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie znalazłam ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie wydałam wszystko co miałam w starplazie :')

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam czarny płaszcz z nelly od vannie92.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!