Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lady Dior
Witam Was serdecznie!
Po długiej przerwie zmobilizowałam się (w końcu!) do stworzenia wnętrza.
Wnętrze wyszło troszkę inne od tego, które miałam w głowie, ale ogólnie jestem raczej zadowolona.
Wszystko zaczęło się od ustawienie żeliwnych schodów, którymi jestem wprost zachwycona. Myślę, że dodały one wnętrzu charakteru. Później ustawiłam kanapę, a na niej maretac wraz z poduszkami. Można powiedzieć, że reszta "zrobiła się" sama. Dodałam też sporo kwiatów, których na ogół nie dodaje do wnętrz, ale tutaj po prostu musiały być. Myślę, że wnętrze jeszcze dopracuje, ale na chwilę dzisiejszą nie mam pomysłu jak to zrobić.
Oto efekt mojej pracy. Co myślicie o tym wnętrzu?





(otwórz w nowej karcie aby powiększyć)

25 komentarzy:

  1. To coś, obraz?! (na lewo pod nickiem xd) mi nie pasuje. :)
    Wnętrze fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze całkiem ładne, nie powala, ale ładne ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wnętrze. Moim zdaniem wszystko tutaj do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spójne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że je dodałaś. :) Mi się bardzo podoba. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest źle ale coś mi tu nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Ale to coś w stylu obrazu albo telewizora po lewej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam nie pasuje kolor gotowego wnętrza. Jest takie bardziej minimalistyczne, a Tejdżuwa napchała tam słodkie i dziewczęce dodatki, nie :/// #hejtarze

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wystrój ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. wymaga jeszcze sporo pracy na razie nie wygląda to najlepiej, jednak na pewno fajnym pomysłem jest materac na kanapie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z minerwaaa, masz ciekawe pomysły.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, najbardziej podoba mi się pierwszy screen, ta kurteczka tak ładnie współgra z całością :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, bo jest takie minimalistyczne. Każdy kącik z osobna jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, jednak mimo różowych dodatków wnętrze nadal jest zimne.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku, gdy zobaczyłam zdjęcia myślałam że to reklama sklepu ;P
    Fajny pomysł z materacem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest moc, moja droga :) Prawa część pokoju - bosko♥
    AmfijaSmiley

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomimo że skromnie, to jest naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!