Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Prośba
Cóż, poszukując inspiracji na ostatni felieton, natknęłam się na serwis felieton.pl. Można powiedzieć, że to taka baza z tego typu artykułami, gdzie wczoraj zdecydowałam się założyć konto i spróbować swoich sił w szerszym gronie. Moja ostatnia blondynka z bułką tartą siedzi sobie w poczekalni, ale może dzięki Waszej pomocy trafiłaby na stronę główną, także zachęcam Was do kliknięcia >>tu<< 
i zostawienia po sobie oceny czy też Waszego  komentarza, nawet skopiowanego z tych pod moim postem na qof. 
Teraz każdy mój sobotni felieton będę wklejać też tam, więc co tydzień będę Wam przypominać o ewentualnym zajrzeniu
i do tamtego serwisu.
Proszę Was tylko o szczere oceny i komentarze, są anonimowe (chyba, że się podpiszecie), więc nie musicie się bać, że urwę Wam głowę. Chcę wiedzieć, co powinnam poprawić.

Bardzo dziękuję za Waszą chwilkę poświęconą na to!

Paulina/ Sei-chan.

13 komentarzy:

  1. Jasne, ale coś mi się dzieje z internetem i nie ładują mi się strony do końca, tak "zacinają się" i nic nie można kliknąć etc. i zrobię to potem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście działa mi QoF, fejsik i otwarte obrazki, kurde, nawet sobie przy rysowaniu muzyczki nie posłucham

      Usuń
  2. Zajrzałem, głos oddałem. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głos i oczywiście przyznałam 5. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddałam głos
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi się wydaje czy spora liczba osób wchodzi w ten link i klika głosyj nie zmieniając oceny i tym samym dostajesz same jedynki ? :D
    Odemnie masz piąteczke ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  6. z miłą chęcią spełnię twoją prośbę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie że zagłosuję :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam, następnym razem też skomentuje :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!