Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Level Fever- wyniki konkursu
Witajcie! Przepraszam, że tak długo czekaliście na wyniki konkursu Level Fever. Po długich debatach postanowiłyśmy podać do wiadomości, kto zdobywa nagrody w konkursie.

I miejsce - Najka. 
Zdobywasz  40sd i drobiazgi z gift shopu.


Wyróżnienia po 20sd zdobywają stylizacje:
 karolina2346, MeLolitka


Gratulujemy!
Po odbiór sd ( lub rzeczy z listy życzeń) zgłoście się w ciągu 2 dni do mojej księgi gości.
missmariksza

jury w składzie: ManiakPupili, missmariksza


22 komentarze:

  1. Podobają mi się tylko wyróżnienia. Ale i tak gratulacje!
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleks miał świetną stylizację, zasłużenie wygrał. Pierwsze wyróżnienie mnie nie przekonuje, ale drugie jest bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Świetne stylizacje i myślę, że faktycznie zasłużyły na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zwycięska praca i drugie wyróżnienie. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca Aleksa i drugie wyróżnienie bardzo mi sie podobają. Zasłużone miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie tylko Aleks, ale gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to moim zdaniem prace z wyróżnienia, szczególnie Patryka, są o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podobają mi się wyróżnienia od pierwszego miejsca, ale gratuluję całej trójce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patryk powinien mieć pierwsze miejsce, a Najka z Koraliną wyróżnienie. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej podoba Najka. :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, myślę że Alex zasłużone :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!