Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #6
Narzekaliście, że dolll, które Wam prezentuje wyglądają tak samo.
Mam nadzieję, że zmienicie zdanie, patrząc na tę ślicznotę poniżej.

Przedstawiam Wam Lia_MissCool (klik by odwiedzić apartament)



Lia_MissCool jest użytkowniczką z Brazylii.
Na stardoll jest od 2010-12-25 i ma 79 poziom, obecnie także status royalty.
W prezentacji możemy zobaczyć jak kiedyś wyglądała jej doll oraz przeczytać o jej fascynacji Japonią i Koreą.

Twarz od razu kojarzy się jakby była wprost wyjęta z jakiejś kreskówki anime.
Cienie ze stardesign są delikatne i dodają twarzy uroku.
Fryzura jest specyficzna ale idealnie pasuje do wyglądu doll.

A Wam jak się podoba Lia_MissCool?
Znacie tą użytkowniczkę?

20 komentarzy:

  1. Nie jest zla, ale oczy są za wysoko, a twarz przez poliki wydaje się być gruba :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Policzki to nie jest zdrobnienie od poliki, tak jak doniczki to nie jest zdrobnienie od doniki.

      Usuń
  2. Jak dla mnie idealna twarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest prześliczna :) Wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie. Nie kojarzę jej, ale z chęcią odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg jest taka piękna *^* Wreszcie nie ma tony cieni z włosów, które by ją postarzały i jest dobrze. Fajna taka pączkowata buźka troszku, taka urocza. Makijaż nie jest jakiś skomplikowany i dobrze! Dalej żałuję, że nie kupiłam tej fryzury, którą zrobiła te koczki ;...C

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ona jest śliczna *o* Wydaje mi się, że kiedyś u niej była, ta twarz wydaje się dziwnie znajoma. Zaraz ją odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna doll, strasznie mi się podoba fryzurka :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna twarz. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wreszcie coś innego, rzeczywiście wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Jest oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje klimaty.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezuuu to moja bratnia dusza ! Dziekuję za umieszczenie tej osoby tutaj ^^ Oczywiście skoro mam zajawke na Japonie i Koree południową to poewnie dam jej 5/5 za wygląd. Uwielbiam kiedy inni urzytkownicy robią coś w tym stylu :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalna doll, odwiedzę ją.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo wygląda, chyba przez te oczy i policzki.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, te kości policzkowe i oczy i włosy. Padam na kolana, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!