Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kotek717 vs miss_miley_van

Stylizacje większości osób oddane, więc możemy startować. Tematem stylizacji jest "BIEL", królowa wybiegów, pojawiająca się na najważniejszych Fashion Week'ach. Biel solo, jako total look lub w połączeniu z innymi kolorami, bądż też zabawa fakturą materiału-wszystko to było dozwolone w temacie konkursu. Jak  poradzili sobie konkursowicze zobaczymy już dziś. 

nowicjusz vs mistrz
Pierwszą walkę stoczy Kotek717 vs miss_miley_van. 
Osoba, która zbierze najwięcej  głosów otrzyma 50sd.
Obie osoby wezmą również udział w rywalizacjach grupowych o 1, 2 i 3 miejsce.




Głosowanie trwa 2 dni

32 komentarze:

  1. Zagłosowałam na kotek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój głos ma druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglosowalabym na obie, ale jednak kotek

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja kotka zapowiadała się ciekawie, ale połączenie tego topu z asymetryczna spódnica nie przypadlo mi do gustu, dlatego mój głos idzie na miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglosowalam na siebie, a co :) Stylizacja miss_miley_van jest ładna, ale nie do końca według mnie wpasowała sie w temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wół przecież pisze, że "jako total look lub w połączeniu z innymi kolorami". Nadal uważasz, że praca nie wpasowuje się w temat? Czytanie ze zrozumieniem się kłania, o ile w ogóle zauważyłaś tekst na górze. Bliźniaczki przynajmniej pomyślały o tym, żeby wyróżnić swoją pracę na tle innych, bo 90% prac w tym etapie wygląda jak twoja stylizacja...



      Usuń
    2. Jejku należę do 10%! Czuję się wyjątkowy.
      W sumie zawsze zastanawiam się czemu anonimy nie potrafią nie być anonimami?!
      Co jest złego w negatywnym komentarzu?
      Jak się nie podoba i ocena jest konstruktywna to chyba nie ma tragedii? :-0

      Usuń
    3. Anonimku, może trochę odwagi? Biel miała grać główna rolę, a tam w oczy najbardziej rzuca mi sie czerwony. To jest moje zdanie, każdy może mieć inne.

      Usuń
    4. Nom... Ja najwidoczniej także nie umiem czytać ze zrozumieniem - hmmm... chociaż po czasie, to każdy potrafi przeczytać zasady tematu, bo na początku nie było to tak dokładnie wyjaśnione. Został podane jedynie hasło: "Biel" i ja także zrozumiałam to jako total look ^^ Moim zdaniem kotek wywiązała się świetnie ze swojego zadania, a u Miss_miley_van także przeszkadza mi ten czerwony kolor - moim zdaniem to on gra główną rolę po prostu, a nie biel. Własnie dlatego daję głos na koteczka ;3

      Usuń
    5. @znienawidzona
      Bardzo dziękuję za głos i miłe słowa :)

      Usuń
    6. Ojoj, po co te nerwy? xD
      Szczerze mowiac, to w poprzedniej rundzie byla mowa o 'krolewskim rubinie' i od razu skojarzylo nam sie to z bardzo szykowna stylizacja, troche w stylu arystokracji. Pierwsze nasze skojarzenie z biela? To, ze jest niesamowicie klasyczna i, ze w polaczeniu z roznymi kolorami daje ciekawy efekt. Rzeczywiscie, nie ma u nas total look'u. Wolalysmy pokazac uniwersalizm bieli, a skoro biel to krolowa wybiegow... To czemu by nie wykorzystac czegos, co kroluje ma wybiegach w tym sezonie? W tym roku stanowczo sa lubiane przez projektantow oversizowe plaszcze, a takze 'hit' wybiegow - nordycki blond aż po szarość.
      Milo jednak, ze wyrazilas swoja opinie (;

      Usuń
    7. Żałosne jest ukrywanie się pod anonimem. To oznacza tylko tchórzostwo. Przecież nikogo za negatywną krytykę nie zjemy (no chyba, że będzie bezpodstawna).

      Usuń
    8. Dziewczyny, dzięki temu komentarzowi głos oddaje na Was! Zrozumiałam Wasz tok myślenia, a do tego stylizacja jest lepsza ;)

      Usuń
  6. Zagłosowałam :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na miss_miley_van. Pierwsza stylizacja jest taka jakby niezgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Glos na nas (:
    Tak jak Patryk napisal - zapowiadalo sie u przeciwniczki ciekawie, ale top zle wspolgra ze spodnica.
    Bardzo dziekujemy za wszystkie glosy c;

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na kotka, chociaż wybór był trudny, bo obie stylizacje są piękne!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie same zdanie co Patryk, więc napiszę tylko, że zagłosuję na miss_miley_van :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie ładne, ale głos na pierwszą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój głos ma druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na drugą stylizację :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. głos na u Miss_miley_van chociaż to czerwień gra tam rolę pierwszoplanową.

    OdpowiedzUsuń
  15. W jedynce kopertówka nie pasuje moim zdaniem, poza tym trochę oklepanie. Miss_miley_van, do boju! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo trudny wybór, ale wybrałam Kotek717 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miss_miley_van ma świetną stylizacje, ale nie za bardzo pasuje do tematu. Kotek też połączyła biel z innym kolorem, ale u niej lepiej widać temat, także na nią głosuję.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam na Kotek717
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie zrobiły świetną stylizację, jednakże mnie bardziej spodobała się praca Kotka.

    OdpowiedzUsuń
  20. po na prawdę długim namyśle, wybrałam drugą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi przypadła praca miss miley van :D A dlaczego ? A właśnie dlatego ze jest taka niekonwencjonalna inaczej zinterpretowana :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!