Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Zdecydowanie najciekawsze wakacje w moim życiu. Może niekoniecznie pozytywnie... Co prawda w ciągu tych dwóch miesięcy miałam całkiem sporo przyjemnych dni. No cóż, obecnie jestem już po operacji i czekam na zdjęcie szwów. Kilka razy byłam na większych zakupach, przeczytałam dziewięć książek, obejrzałam prawie całe dziewięć sezonów 'Supernatural', robiłam grafikę na konkurs, i tym razem spędziłam więcej czasu poza domem. Poczta ukradła mi stówę, przez co miałam mały problem...
A teraz tak po prostu dodaję stylizacje. Co prawda nie spędzałam dużo czasu na stardoll. Zazwyczaj wchodziłam, uzupełniałam bazar i wychodziłam. A przez całe wakacje nie przebierałam doll zbyt często. Tak czy inaczej mam nadzieję, że spodobają Wam się dzisiejsze kombinacje. Sama muszę przyznać, że pierwszy strój to najlepsze co kiedykolwiek zrobiłam.

Stylizacja 1.
 Stylizacja 2.
 Stylizacja 3.

Czekam na Wasze opinie w komentarzach oraz życzę udanego weekendu... i tej resztki wakacji.





19 komentarzy:

  1. Ładne stylizacje :) Szczególnie dwie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne stylizacje ale martwi mnie jakość, trochę zamazane.
    Ładna twarzyczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Srednie stylizacje, nie moj klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, najlepsze 1 i 2 wg mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś bardzo fajne wakacje, ja dopiero na swoich jestem :) Ładne stylizacje, wszystkie ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawy. Najbardziej spodobał mi się drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja te wakacje przesiedzialam na dupie. Jestem niesamowicie zdenerwowana trafilam z najlepsza przyjaciolka do najgorszej mozliwej klasy jaka moglabym wymyslic. Ona wczoraj wybuchla... zaczela plakac, przeklinac, a byla na 2 koncu polski. Bedziemy starac sie przepisac, ale musi ktos chciec sie zamienic. Watpie w to, ze ktokolwiek po przeczytaniu listy bedzie chetny. Najchetniej rzucilabym czyms w sciane lub wyzyla sie w inny sposob. Nie wytrzymam z tymi ludzmi, predzej cos sobie zrobie.
    Tak wracajac, pierwsza stylizacja zbyt yolo swag, 2 super, a w 3 te szorty takie oderwane od reszty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe stylizacje.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się te twoje dzisiejsze stylki niespecjalnie podobają :/ No, ale druga mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już napisałam Ci kiedyś w kg i powtórzę: druga stylizacja jest genialna! Świetna ta muszka, skąd?
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza styylizacja genialna, pozbyłabym się chyba tylko czapki.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga stylizacja jest najlepsza. Fajne dopasowanie kapelusza do spódniczki. Pierwsza jest ok. W ostatniej jakby zmienić spodenki na inne, było by świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja bardzo mi się spodobała, w drugiej mam wątpliwości co do butów, ale poza tym git, zaś trzeci outfit nie podoba mi się wcale.

    OdpowiedzUsuń
  17. szczerze mówiąc... to trochę zwyczajne te stylizacje, nie w moim stylu. najbardziej chyba podoba mi się jednak ostatnia, dzięki temu świetnemu kapeluszowi.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!