Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowy Hot Buys
Od dziś mamy możliwość kupienia ciemnej bluzki z napisem "Hard Rock" i obrazkiem przedstawiającym 3 siedzące osoby. Jest ona kolejnym sierpniowym Hot Buys'em. Kupimy ją w sklepie Fallen Angel za sumę 16 sd. Jest ładna i użyteczna w stylizacjach, ale odstrasza mnie cena. Kupicie? 


________________________________________________________________________________
Powitanie 

W sumie jest to mój 2 post na QoF, a ja nie dodałam powitania. Więc do rzeczy. Mam na imię Klaudia, mam 17 lat. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem amewieczna123. Gram na stardoll od ponad roku i mam 42 lvl. Możecie mnie znać z np. Wirtualnych, Uzależnionych czy Ciekawszego Stardolla. Razem z Sei-Chan. i diana_ona będę dodawała na bloga nowości. 

27 komentarzy:

  1. Bluzka podoba mi się. Ma fajny krój i nadruk. Cena jest dosyć wysoka, wiec zastanowię sie jeszcze nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny top. Jest dobrze wykonany, ma ciekawy nadruk. Mimo tego nie kupie go, nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzka, ale na razie jej nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna jest i raczej ją kupię. Nowości najczęściej dodaje jednak sei, musicie się postarać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co poradzę, że jestem szybka i za dużo siedzę przed komputerem /:

      Usuń
    2. Sei jest szybka :) Już kilka razy pisałam tego samego posta, którego ona napisała np. minutę przede mną xd

      Usuń
    3. Urodziłam się po to, by śmigać po sd

      Usuń
  5. Bluzka śliczna i na pewno będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbędne jest tu zdanie "jest ona kolejnym, sierpniowym hot buysem", tym bardziej w środku tekstu. I apostrof jest zbędny przy spolszczeniach, jak nie ma dwóch samogłosek obok siebie, przykład: Luke'a. I źle napisałaś mój nick XD Poza tym super, kupię bluzeczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka, idę ją kupić.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest zła, ale coś mi w niej nie pasuję, mimo to już ją mam :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, ni wiem prawdopodobnie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak coś jest ładne to jakoś nie przeszkadza mi cena :D
    Mam nadzieję że koszulka będzie użyteczna ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy kupić. Źle mi idzie tworzenie ciężkich stylizacji. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest bardzo uniwersalna i po prostu idealna do niemal każdej "cięższej" stylizacji. Muszę ją mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaję mi się, że cię kojarzę ;) Bluzka świetna, kupię ją na pewno :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba i myślę, że znajdzie miejsce w szafie mojej doll. Choć cena nie jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest w moim stylu, raczej jej nie kupię.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Życze Ci, żebyś stąd po kilku dniach nie zniknęła :)
    Bluzka świetna, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia i wytrwałości życzę :)
    co do bluzki, to chyba nie zakupię, nie dość, że nie mam za co, ale po prostu jakoś niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!