Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#37 "Tam na pierścionku to czaszka?"
Hehe, tytuł od czapy, ale jak zobaczyłam to w przybliżeniu to tak jakoś mi się skojarzyło. Znowu widzicie mnie w tej fryzurze i makijażu. I pewnie zobaczycie jeszcze nie raz, bo ten wygląd jak na razie bardzo mi się podoba i nie zamierzam nic zmieniać, ale też z tego powodu, że ten post robiłam jakiś czas temu podczas napadu weny.
No już nie przedłużając oto stylizacja ;)






Naszyjnik - PPQ
Top - Pretty'n Love
Spodenki - Subcouture
Torebka - Royalty
Bransoletka - Film Theory
Buty - Special Offer



20 komentarzy:

  1. Świetna, ale wydaje mi się, że bez tatuaży byłoby lepiej. Teraz wydaje się być za dużo wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, choć zgadzam się z poprzedniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sądzę, że tatuaże są nie potrzebne/ dwa odmienne klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca mi się podoba. Zdecydowanie wolę bardziej skomplikowane zestawienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuaże, fryzura i makijaż są za ciężkie do tak delikatnej stylizacji. Nie podoba mi się, choć mogłoby z tego wyjść coś naprawdę ładnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzydka, zbyt pusta, te tatuaże (irytuje mnie wpychanie ich wszędzie na siłę), zbyt kremowe buty przez co są prawie niewidoczne, torebka według mnie nie pasuje. To tyle, jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle, ale czegoś mi w niej brakuję ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylka ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładnie, ale zmieniłabym buty. Zrezygnowałabym też z któregoś tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, ale niepotrzebny ten mały tatuaż na lewej ręce.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest fajna, ale zdejmij te tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylka, choć w sumie nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Udana stylizacja, podoba mi się.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Udana, ale dosyć pusta. Dodałabym płaszcz czy też narzutkę w tychże odcieniach, i będzie git :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham te spodenki i stwierdziłam że są świetne do zrobienia jakiejś stylizacji Ty poradziłaś sobie z tym naprawdę dobrze :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!