Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowa kolekcja Voile
W sklepie Voile pojawiła się nowa, wcześniej zapowiadana kolekcja. Jest to nowe piętro eleganckich, pastelowych sukni. Ceny wahają się od 4 do 18 sd, znajdziemy także kilka artykułów za starmonety. Niestety, w kolekcji znajdują się także rzeczy jedynie dla SS. Jest udana, już wcześniej w spoilerach spodobało mi się kilka ubrań i dodatków.. Ceny nie są wysokie. Ja chyba kupię artykuły za sm, i może coś taniego za sd. A wy co kupicie? 


22 komentarze:

  1. Kolekcja prezentuje się świetnie, kupię koszulkę, może tą kurteczkę, obróżkę i rzeczy za sm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kiecka jest rewelacyjna, top, torebka w szachownicę... i coś jeszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykują się spore zakupy, a Ty zbyt często powtórzyłaś słowo "rzeczy", można je zamienić choćby na "artykuły" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha he. Po przeczytaniu posta skapnęłam się. Śmiesznie się to czyta xd

      Usuń
  4. Pastelowe suknie? Ja tu nie widzę pastelowych sukni. Poza tym przed 'i' nie stawiamy przecinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam już kilka biały top za 12 sd, sandały i torebkę za sm. Cała kolekcja prezentuje się świetnie, podoba mi się bardzo dużo rzeczy. Może coś jeszcze dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna dostawa. Poprzymierzam rzeczy i na pewno coś sobie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kilka rzeczy. Muszę tylko zobaczyć jak wyglądają na doll. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie coś kupię :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Wezmę się za ss
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pierwsza suknia, poza tym jeden top. Myślę, że jeśli bliżej przyjrzę się kolekcji, to znajdę dla siebie kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam pierwszą sukienkę i kolczyk.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja jest fajna, ale bez szału. Podoba mi sie parę rzeczy, m.in. biały top.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupię coś za sm, jak mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś daltonistką? To nie jest kolekcja pastelowa, wystarczy spojrzeć chociażby na ostatni manekin. Są to mocne kolory, z pastelami nie mają nic wspólnego jak i pozostałe artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  15. no chyba kupię coś tam, wiem, że coś co muszę mieć to jest zdecydowanie ta biała bluzka, ale może jeszcze zainwestuję w tą czarną suknię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupię coś na pewno :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam biały top - cudny ♥.
    lolicza123
    Ps. Coś nie mogę się zalogować, piszę z anonima.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam torebkę za monety. Mam na oku suknię w kwiaty, białą dla ss i czarną.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako że świeżo po doładowaniu, kupiłam Herrera Gown, taką czarną suknię, torebkę na ramię oraz biały top. Spodziewałam się, że cała kolekcja będzie dla SS, a tu niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Płacze z biedy straciłam wszystko co miałam :(

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!