Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zapowiedź
Cóż, admini znowu postanowili dodać do Starplazy kolejną nową kolekcję...
A fotografia jest tylko przedsmakiem jutrzejszej dostawy.
Nikt nie określił dokładnie co to ma być a zdania użytkowników są różne.
Niektórzy twierdzą, że zdjęcie zwiastuje nowe Young Hollywood a jeszcze inni uważają, że to MSW lub RIO. Niby wszystko ładnie się zapowiada ale nasze stardollowe portfele niedługo zaczną świecić pustkami. A wszystko to przez nadmiar tych wszystkich dostaw:)
A wy jakie macie zdanie na ten temat? Jaki sklep przewidujecie? 

EDIT
Wszyscy mamy już 100% pewności, że zapowiedź dotyczy Young Hollywood.
A oto spoilery:

I kilka ich realnych wersji:
PS. Wszystkie spoilery zostały dodane do notki dzięki jednemu z waszych komentarzy z wszystkimi potrzebnymi linkami. 

35 komentarzy:

  1. Jeżeli to YH to pewnie nic nie kupię bo mnie nie stać </3 :D
    Jednak mam nadzieję na to MSW.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia co to

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia. Okaże się jutro, póki co jestem bardzo ciekawa co to będzie, mam nadzieję, ż obędzie się bez rozczarowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na dostawę, jednak nie wiem co to za sklep.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie MSW Store :P Tło ma bardzo charakterystyczny wygląd dla całej kampanii. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mój portfel już świeci pustkami XD modlić, się tylko o to, żeby to była jakaś brzydka kolekcja :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo? Mój portfel od dawna świeci pustką, jeśli to YH to... kiepsko będzie :/ A może to Tingeling?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co to będzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcialabym msw, ale i tak okej, bo mam troche kasy, a w yh nigdy nie kupowalam. Czas zaczac?

    OdpowiedzUsuń
  10. To YH, ktoś na blogu Underneath Stardoll dodał komentarz z grafiką na której jest Rihanna i jest napis 'Young Hollywood'

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza tym to Megan Fox. Co robiłaby w kampanii msw? Heloł

    OdpowiedzUsuń
  12. O, szkoda :/. Jeśli YH to nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet na stardoll ta sukienka. Zaraz wszyscy zaczną się inspirować tym co pokazała wtedy Rihanna xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli to YH to raczej nic nie kupię, mam nadzieję, że to jakaś tańsza kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1241/7192/original.jpg kolejne spoileryy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie, zacznijcie trochę bystrzej się rozglądać a nie "Nie wiemy co to może być, to może być to, albo tamto, albo sramto". Denerwują mnie takie braki kompetencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie czytaj komentarzy jak coś ci nie pasuje :3
      Poza tym nie każdy ma czas na takie 'bystre rozglądanie', w momencie kiedy np. ja sprawdzałam w swoich źródłach nie było jeszcze tych spoilerów - zluzuj trochę anonimku.

      Usuń
    2. Bystrzej się oglądać? Sorry stary ale mam ciekawsze zajęcia niż przeglądanie blogów, szukanie spojlerów czy instagramów z zamieszczonymi zdjęciami. : )
      Dlatego zostaje PRZYPUSZCZENIE.

      Usuń
  17. http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1241/7194/original.jpg i jeszcze spoiler wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  18. omg ta z tymi kryształkami sukienka *^*

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie to dostawa do YH. Cieszę się, chociaż pewnie nic nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałem, że to będzie nowa kolekcja YH :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem co to będzie, czekam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że kolekcja doszła dzisiaj, jutro raczej nie zdążę nic kupić, jedynie przez aplikacje, chociaż nie lubię kupować rzeczy "na ślepo" :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehh ja tez niestety nic nie kupie :( Wydoili mnie jak krowe a najlepsze zostawiają na koniec. Szkoda bo YH chodzi nieźle w bazarku :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem ss, więc nie zrobię zakupów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju ! <3
    Jest ubranie mojej RiRi ! <3
    Jednak nic nie kupię, bo nie jetem ss :'(
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupię, jeśli będzie mnie stać :D Bo mam tylko 70 sd.

    OdpowiedzUsuń
  27. YH juz w starplazie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie sobie te rzeczy, ale może coś kupię ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  29. Spóźniłam się, ale i tak nie mam sd.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!