Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki loterii urodzinowej
Gratulacje! W przypadku posiadania już wygranej rzeczy, proszę napisać w komentarzu, a zamienię nagrodę. Proszę się zgłaszać do mnie w ciągu 24 godzin. W przypadku nie zgłoszenia się, nagroda przepada. Mam nadzieję, że nagrody się podobają :)



1- agentmonia33
2- wikstersweet
3- niciia02
4-czarnagotka
5- kotek717
6- Sei-chan
7- _Nemezis
8- awcia

9- painfulhug
10- aniula38555
11- xxprincessasxx
12- weronika1408
13- sunflower
14- amewieczna123
15- szklanka9

31 komentarzy:

  1. Dziękuję, ale mam juz 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju bardzo dziękuję :* jednak posiadam już nr 7 :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ale mam 12.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @weronika1408 @lidka92 @kotek717 @czarnagotka
      Każda z was ma już rzecz wygraną z tej loterii, więc pozamieniajcie się nagrodami i powiedzcie tu co wybrałyście. Zasada kto pierwszy ten lepszy :D

      Usuń
  4. OMG, wygrałam coś! Dzięki Maniaczku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D Jakby co spodnie już czekają w bazarze ;)

      Usuń
  5. Gratuluję i dziękuję, jednak nr 9 jest już w moim posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki. Teraz tam weszłam i zauważyłam, że lubisz mnie, bo jestem szczera. To miłe, tym bardziej, że dowiedziałam się, że przez swoja szczerość jestem chamska. Lepiej być takim niż zakłamanym, ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę szczerych ludzi i przyjaciół, którzy powiedzą że wyglądam okropnie, a nie będą słodzić jak typowe plastiki xd

      Usuń
  7. Hhahahahah a ja mam 4, co za zbieg okoliczności XD
    Dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Patrz na komentarz nr 7 :)

      Usuń
    3. Możemy się wymienić jak chcesz :)

      Usuń
    4. również chciałam wyjść z propozycją zamiany ale widzę że kotek mnie już uprzedził :)

      Usuń
    5. Akurat 5 mam, więc muszę podziękować :)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. O, dostałam czapeczkę, jak miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację :P

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie podoba mi się sposób w jaki nagrody zostały dane osobom które wygrały. Nie dostałam swojej nagrody mimo że na zgłoszenie się po nią miałam 24h.W dodatku mój komentarz u osoby która miała dawać nagrody został usunięty.Jeśli nagrda mi przepadła to rozumiem ale można to było napisać a nie kompletnie zignorować komentarz. Chyba że ktoś lubi bawić się w aldone.m ;)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!