Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#38 "Z bólem odliczamy ile dni wakacji jeszcze zostało"
To moja ostatnia stylizacja w te wakacje. Niektórzy się cieszą bo zobaczą swoich znajomych itp, a inni nie. Ja należe do tej drugiej grupy żyjącej z myślą "oby wytrzymać ten rok"
Stylizacja była robiona w dniu kiedy ten HB (koszulka) wszedł do starplazy. Zakochałam się w niej od razu. Tak samo jak w spodniach z YH, ale niestety nie zdążyłam się na nie załapać ;/


Bluzka - Fallen Angel
Pasek - Nelly.com
Spódnica - Fever/MSW
Buty - Callie's Picks


+ mam dla Was taką malutką niespodziankę. A mianowicie obrazek, który zrobiła dla mnie Julka - początkująca graficzka. 





Co myślicie o stylizacji? 
Kupiliście koszulkę?
A może załapaliście się na coś z YH?


18 komentarzy:

  1. Włosy nie pasują. Stylizacja też nie najlepsza. Zmieniłabym spódnicę na inną lub postawiłabym na spodnie/spodenki. Buty mogły by być bardziej buntownicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym buty, ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest zła, ale coś mi w niej nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest fajna, choć można zmienić buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, ale trochę byt mocny tatuaż na lewej ręce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, ale tatuaż zbyt mocny. Ja nie zobaczę w tym roku swoich znajomych, idę do gimnazjum sama :(
    Fajna przeróbka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet całkiem fajna, ale kuje mnie w oczy tatuaż na całej ręce.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga wersja (z kamizelką) lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, szkoła! ;-; Gdyby nie fakt że będę mieć 21 przedmiotów, chętnie rozpocząłbym rok szkolny.
    Wersja z kamizelką zdecydowanie lepsza, co do grafiki, jak na początek jest dobrze! Chociaż przeszkadza mi ustawienie, poza doll. Zbyt nieśmiała w połączeniu z tą stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładna stylizacja, ale ja zmieniłam chyba buty. Grafika też fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra robota! Podoba mi się♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie... Kompletnie mi się nie podoba. Po pierwsze - buty nijak tu nie pasują, to są bardziej takie plażowe szpileczki wiązane materiałem, a nie ciężkie buty. Krowi kolczyk w nosie, twarz wygląda źle, bardzo źle, okropnie, brzydko leżące włosy, które zmniejszają twarz. Nie rozumiem po co ta spódnica pod spodem, na odrzut, a brakuje mi tej kamizelki i jakiejś fajnej, dużej torebki. // Jak na początkująca graficzkę nie jest źle, ale kończyny wyglądają jak jakieś połamane, są zbyt bardzo krzywe. Nie ma w ogóle zarysu kolan, cieni tam gdzie powinny, kontur i nogi zlewają się w 1 wielki glut z 2 dziurami. // Na myśl o szkole, a bardziej nowej klasie mam ochotę zamknąć się w pokoju i popaść w jakieś problemy psychiczne żebym nie musiała wychodzić z domu, chodzić do szkoły czy coś :---) Nie, nie mogło być gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem niezła stylizacja, tylko włosy nisko i psuje to efekt.
    Fajna praca. Nogi trochę nie teges, ale ujdzie, na początkującą to nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nie całkiem udana... Wszystko jakby z innej bajki. Przede wszystkim wszystko psują źle dobrane buty.
    Co do grafiki to jest kiepska, przede wszystkim przez to że doll została masakrycznie rozciągnięta (chyba, żeby wyglądać na szczuplejszą?). Twarz wygląda strasznie! Tak się rozjechała, że wygląda gorzej niż Sarah Jessica Parker ://
    Ręce zrobione są koszmarnie. Gdzie łokcie? Nawet jeśli mają być to wyprostowane ręce, powinny wyglądać tak: http://us.123rf.com/400wm/400/400/rubtsov/rubtsov1109/rubtsov110900084/10740752-dziewczyna-z-rudymi-w%C5%82osami.-r%C4%99ce-za-ty%C5%82u.jpg o nogach już nie wspomnę. Grafika to dobre urozmaicenie postu, jednak jeśli ma to robić ktoś niedoświadczony... można sobie strzelić samobója - tak jak w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnia stylizacja, na pewno buty do wymiany i jakoś włosy mi nie pasują

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za przypomnienie. Stylka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja nie jest w moim stylu.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!