Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Gotowi do szkoły? Zeszyty, książki, przybory są? Psychicznie nastawieni? Może i większość lub wszystkie potrzebne rzeczy mam, ale trudno mi będzie się przestawić na normalny tryb funkcjonowania. Za dużo lenienia się, za dużo kompa!

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, inaczej nagroda wam przepadnie.
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej sensowne komentarze osoby nagroda w postaci:
Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
Najka.
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

262 komentarze:

  1. Ja mam tylko parę książek i zeszyty :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Serio? ;o jak fajnie xd dziena!
    2. Książki kupuję we wrześniu, bo w standardzie mam że kupuję złe więc szkoda kasy xd, a po zeszyty byłem w tesco, taki swag. + nastaw się psychicznie na chemię, fizykę, geografię i biologię (te dwie nie najgorsze).
    W sumie też muszę się przestawić z godziny 11 na 5 smutek.
    3. Miłej rozmowy, ja wybywam ale zapewne później poczytam, no chyba że będziecie opisywać historie życia, to sobie odpuszczę.
    4. Patrząc na nagrody przybędzie komentatorów! xd
    Dobra... idę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę się nastawić na chemię itp.

      Usuń
    2. z godziny 9-11 na 6-7, nie jest źle XD

      Usuń
    3. Dla mnie to masakra jest, jak ja chodzę spać o 1 XD

      Usuń
    4. to i tak dobrze miley bo ja chodzę spać pomiędzy 3 a 4 :)
      no i nie mam ani jednej książki ani zeszytu

      _Nemezis_

      Usuń
    5. Ja chodzę między 23:00 a 1:00, bo ostatnio wzięłam się za czytanie.
      Lidzia - piątka, też nic nie mam!

      Usuń
    6. haha :D my już jesteśmy tak wyedukowane że nie musimy wracać do szkoły :)

      Usuń
    7. No, dyplom z Harwardu jest już w drodze do mnie!

      Usuń
    8. Muszę się przedstawić z 9 na 7, ale myślę, że nie będzie źle.

      Usuń
    9. Ja muszę się przestawić z 10:00 na 6:30, cmon, kto ma teraz gorzej /:

      Usuń
    10. ahahaha amatorzy :) przestawcie się z 12 na 5.30

      Usuń
    11. Zawstydziłaś mnie niczym turbodymoman

      Usuń
    12. Pff, ja muszę wstawać o 5 i dojeżdżać trzema autobusami... amatorzy! :D

      Usuń
    13. Ja muszę jednym.. ale to i tak hardcore, prawda? /:

      Usuń
    14. Aleks z Ciebie to normalnie profesjonalista.

      Usuń
    15. Kiedyś będzie czelendż i pojadę rowerem. xd

      Usuń
    16. Ja jako oryginalny człowiek budzik nie ustawiam na 6:30 tylko 6:33 8)

      Usuń
    17. Ja bym się zasapała, wyjmując rower z piwnicy /:

      Usuń
    18. Jak jedziesz aż trzema to masz czas "obczaić" 8)

      Usuń
    19. Ja gdy zawsze zasypiam, bo leze od 6 do 7 na lozku rozbudzajac sie to wstaje zawsze ale to zawsze o 7:13. Magia ?

      Usuń
  3. Wszystkie przybory, zeszyty są, natomiast brakuje paru książek. Ciężko będzie wpaść w szkolną rutynę ;) Gratki wygadanej (pozytywnie rzecz biorąc)!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam prawie wszystkie książki i zeszyty. Niestety już szkoła.
    Ktoś się cieszy, że już początek roku?
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt, bynajmniej ja ! :)

      Usuń
    2. Nikt chyba, ale przez pierwsze 2 tygodnie odwozić mnie będzie tatuś, jej *^*

      Usuń
    3. Ja mam blisko do szkoły. Jakieś 5 minut. :)

      Usuń
    4. A ja mam 7 kilometrów haha

      Usuń
    5. strasznie się cieszę ja po prostu kocham wstawać o 5.30 :)

      Usuń
    6. JA CIĘ CIESZĘ
      czekam na hejty

      Usuń
    7. D: nie wierzę że to powiedziałaś a już myślałam że coś nas łączy :(

      Usuń
    8. Po prostu chcę, by czas mi szybciej zleciał do świąt. Tak to bym się nie cieszyła. Lidzia, nie mów, że między nami koniec :(

      Usuń
    9. nie mogła bym cię tak zostawić :) mam na imię Gosia hihi :*

      Usuń
    10. Jezu, nie strasz mnie tak więcej. Cały czas się kryjesz pod Lidzią i mnie zmyliło. Wybacz Gosieńko :*
      (+ Jestem Paulina xD)

      Usuń
    11. Też się cieszę, chcę poznać nową klasę, lol. xd
      Google wyznaczyło mi trasę - 14km, jejku

      Usuń
    12. Co to jest dla Ciebie

      Usuń
    13. Ja mam do szkoły ok. 10 min. :D

      Usuń
    14. W sumie na przeciwko mnie, dosłownie blok w blok jest szkoła dla chorych, jeżeli się zakwalifikuję będzie si.

      Usuń
    15. Na mnie by tylko spojrzeli i już bym została przyjęta xD

      Usuń
  5. Mam już wszystko do szkoły ;)


    Kto idzie do gimnazjum i stresuje się tak jak ja ?
    Ubrania po kupione ?

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już idę drugi rok, a ty pierwszy?

      Usuń
    2. Pierwszy i strasznie się boje :(

      mileycyrus....0

      Usuń
    3. ja też się bałam, ale tak naprawdę w moim gimnazjum starsi gimnazjaliści mieli nas gdzieś, nauczyciele fajni i strach z podstawówki pokonany. Powodzenia!

      Usuń
    4. Ja też idę 1 rok, też trochę się boję, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle :)

      Usuń
    5. Ja się nie boje, bardziej danerwuje się tym, że moge nie mieć szansy na przepisanie się i na wspomnienie o mojej klasie to najchętniej bym wszystkich pozabijała, takie cwoki

      Usuń
    6. ja mam fajną klasę z najlepszą średnią wśród innych klas.

      Usuń
    7. Tak rozdzielenie sie z klasą po 6 latach najgorsze co może być. Losowanie, boję się, że zostanę sama :(((

      Usuń
    8. ja mam samych niedorozwiniętych ćwoków i przyjaciółkę, super, obie wynosimy się z niej jak najszybciej :---)

      Usuń
    9. Czasem fajnie mieć ćwoków w klasie :d peło śmiechu

      Usuń
    10. no tal, ale nie 16 na 19 osób, to takie wyrzutki i nie wiem jak tam trafiłyśmy

      Usuń
    11. ja idę do 2 klasy liceum i boję się że do matury mi czas zleci jak w mordę strzelił :/

      Usuń
    12. Nowe gimnazjum, nowe możliwości, znajomości i te sprawy. To przecież żyć nie umierać!
      3 technikum, huh

      Usuń
    13. Czekajcie do matury, wtedy będziecie się stresować.
      1 technikum, huh, dalej do matury xd

      Usuń
    14. I tak nie zdamy matury z polskiego, cmon

      Usuń
    15. jakie nowe gimnazjum, mam "zespół szkół" czyli dalej te same osoby i nawet klasy od wejścia praktycznie taka sama droga

      Usuń
    16. LOSUJEMY TRZY PYTANIA, super, jak zdam maturę obiecuję sobie że wykąpie się nagi w Bałtyku

      Usuń
    17. Chyba już nie wejdę po tym do morza xD

      Usuń
    18. i zrobisz videorelacje ofc bez cenzury ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    19. +Zróbcie screena, za 4 lata mu o tym przypomnimy

      Usuń
    20. hahaha, trasa Gdynia - Hel jest moja
      Sejka, wiesz że ludzie sikają do tej wody? ; /
      Zreszta jak człowiek się rano nie umyje to jest fuu xd

      Usuń
    21. Tylko idź na plażę nudystów, inaczej Cię zamkną. Chyba że lubisz adrenalinę!
      Wiem, jak byłam mała też sikałam /:

      Usuń
    22. Matura ? Będę się cieszyć jak chociaż gimnazjum ukończę przed 18 :D

      Usuń
  6. Ktoś za was ma kręcone włosy? ^^
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam proste, a zawsze chciałam mieć kręcone.
      A ty?

      Usuń
    2. Ja mam proste jak drut i stasznie się niszczą, a ty ?

      mileycyrus....0

      Usuń
    3. kręcone, po myciu normalnie baran

      Usuń
    4. ja też mam falowane :)

      Usuń
    5. Proste, jak byłam małą końcówki mi się podwijały (miałam włosy do ramion), to wyglądało okropnie ._.
      Jeszcze rok i do pasa ^^

      Usuń
    6. Chciałabym mieć kręcone i być murzynką

      Usuń
    7. Ja mam różowe pasemka na tle miedzianych, lekko kręconych włosów.

      Usuń
    8. Jak jakiś opis z książki. Aleks, nie wierzę Ci /:

      Usuń
    9. A ja mam złote włosy/ciemny blond i NIE, NIE JESTEM KURDE RUDA. Prawie wszyscy mówią, ze jestem, bo bardzo mi ściemniały przez wakacje.

      Usuń
    10. On ma rude "na jeża" #potwierdzoneinfo :///

      Usuń
    11. Ty jesteś ruda da
      Szalona ruda da
      Any poglądacz. Nie wierzę wam obojgu /:

      Usuń
    12. http://bankfotek.pl/image/1780528

      Usuń
    13. ej na klacie nie mam rudych lol, chyba że mówisz o sobie :p

      Usuń
    14. zapisze sobie to zdjecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    15. masz, stoję każdej nocy obok twojej wanny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    16. Śmieję się na głos xD

      Usuń
    17. jestem boginią, moge wszystko. Ściany maja oczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jem, przeglądam bloga i standardowo Facebook. Czy ktoś jest też tak uzależniony jak ja ?

      mileycyrus....0

      Usuń
    2. Rysuje, ostatnio mam wenę
      Dzieci fejsa, phi

      Usuń
    3. Piszę posta i komentuję.

      Usuń
    4. Ja staram się zmobilizować do zrobienia czegoś pożytecznego, ale mi nie wychodzi :/

      Usuń
    5. Mycie naczyń i pisanie na qof - propsy
      Jem owoce, zaraz wpadne odpisywać na fikcyjnym nk. Odnawiam stare znajomości, aww ♥

      Usuń
    6. dziękuję za applause :D

      Usuń
    7. No, jestem z Ciebie dumna, tym razem mnie nie rozczarowałaś :D

      Usuń
    8. Siedzę przed monitorem, zaraz muszę iść na zakupy. ;l

      Usuń
    9. Tez bym musiała myc gdyby nie mama w domu :c Ale jest i lepi w kuchni pierogi, grzeczna mama 8)

      Usuń
    10. Zjadłabym takiego pieroga /:

      Usuń
    11. Mam ochotę na kebaba od Turasa ;l

      Usuń
    12. Ja kiedyś sobie kupię Turasa i murzyna. Turas będzie mi robił kebsy, a murzyn wachlował jak mi będzie za gorąco

      Usuń
  8. ja mam proste , ale mi się kręcą pod wpływem wody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mam prócz paru głupich ksiązęk

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak minęły wakacje, wyjeżdżaliście gdzieś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wole siedzieć na kompie #potwierdzoneinfo

      Usuń
    2. Czasem dobrze się oderwać i poznać trochę świata #podróżniczkazemnie :D

      Usuń
    3. Ja byłam w Kołobrzegu :)

      Usuń
    4. ja byłam przejazdem w Krakowie... i to chyba tyle

      Usuń
    5. Ja miałam najlepsze wakacje ever!
      @czekoladka - też wpadłam do Kołobrzegu parę razy, może się minęłyśmy ;)

      Usuń
    6. Kilka wypadów do miasta z koleżankami. Góry i Morze. Po prostu świetne wakacje.

      Usuń
    7. Góry i morze w jedne wakacje. Czyste szaleństwo!

      Usuń
    8. Wypady na miasto się liczą? Byłam ze 20 razy w Rzeszowie na zakupach

      Usuń
    9. Byłem z Norwegii, Szwecji + przejazdem wszystkie nadmorskie miasta od Świnoujścia do Gdyni.
      W zimę chce w góry i koniec.
      Jeszcze przede mną spontaniczny wyjazd do Brodnicy.

      Usuń
    10. W zimie też chce w góry, na zawody narciarskie :) Lubicie ? czy rasczej nie interesujecie się sportem ?

      Usuń
    11. Głupie pytanie, sport to moje drugie życie, czy coś takiego xd.
      Ze sportów zimowych to łyżwiarstwo hokejowe. A tak po za tym to taniec, siłownia i domowe abs.
      #Nienawidzę biegać

      Usuń
    12. Najpierw masa potem rzeźba
      Ze sportów tylko siatkówka i jeżdżenie na łyżwach. Ewentualnie trochę deskorolka, choć już dawno nie jeździłam. Nie jestem osobą, która lubi się ruszać

      Usuń
  11. Do jakiej klasy idziecie teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszej gimnazjum, po prostu koszmary mam przez to w nocy ..

      Usuń
    2. 3 tech. I kto jest stary?!

      Usuń
    3. 2 gim chyba najwięcej do uczenia

      Usuń
    4. 1 technikum - zawód: technik obsługi turystycznej. XD reklama kierunku

      Usuń
    5. Czemu nie było takiego kierunku jak ja szłam do tech /:

      Usuń
    6. mój brat na łatwiznę poszedł na informatyka, taki nołlajf kurde 8) #potwierdzoneinfo

      Usuń
    7. Tu technik cyfrowych procesów graficznych. Jak zacznę wam ciskać pewnego dnia nagłówkami na sd, to Wam szczeny opadną /:

      Usuń
    8. ANY TO GENETYCZNE
      Ja zawodowo obsługuję painta, to jakbym miał za sobą taki kierunek xd

      Usuń
  12. Polecacie jakieś gry na wakacyjne nudy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko gram w gry, więc nie wiem :/

      Usuń
    2. Nie lubie tej gry, wolę Hey Day

      Usuń
    3. Nie gram w żadną z tych gier, nawet nie kojarzę.

      Usuń
    4. wiedźmin ,assassin ,far cry3

      Usuń
    5. Hotline Miami! Popykam w to ostatnio codziennie

      Usuń
    6. FIFA
      need for speed itp.
      Tak wiem jestem dziwna

      Usuń
    7. I simsy ofc. KTO SIĘ JARA CZWÓRKĄ TAK SAMO JAK JA?

      Usuń
    8. Oczywiście, że ja !!! Trochę głupio z tymi basenami i wgl, bo nie bd można ich topić jak na razie.

      Usuń
    9. czwórka zapowiada się niezbyt fajnie jak dla mnie

      Usuń
    10. Oj tam topić. Tworzenie postaci jest mega. I przenoszenie całych pokoi. CHCEM

      Usuń
    11. menu postaci jak dla mnie troche cieżkie w obsludze, a to z kolorami to bardzo zły pomysł, jak teraz dobrac fajnie domek z gotowcow?

      Usuń
  13. Wolicie zeszyty w cienkiej czy twardej okładce ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twardej, ale jak ma się wszystkie w twardej to plecak robi się ciężki :< Ja lubię duże zeszyty A4 (chyba A4).

      Usuń
    2. twarda okładka=cięższy plecak
      p.s. macie rozmawiać, a nie dodawać jak najwięcej komentarzy i pytań. nie na tym to polega

      Usuń
    3. W miękkiej, bo ważą trochę mniej.

      Usuń
    4. Ogólnie wole te standardowego rozmiaru, kupuje w twardej, bo nie niszczą się tak :0

      Usuń
    5. Ja muszę kupować też do wszystkiego takie plastikowe okładki, ponieważ mi się szybko niszczą. W ogóle mam nowy program, więc sprzedaje książki, ale w tym roku większość jest zniszczona, że nie wiem czy ktoś kupi :< zalałam plecak 5 razy (3 razy pod rząd).

      Usuń
    6. Ja wolę w miękkiej, bo są lżejsze.

      Usuń
    7. Cienkie. Poza tym jeśli w twardej zeszyt jest klejony, a nie szyty, to wypadają kartki. Jak pożyczam wtedy je komuś, dostaję z powrotem niepoukładane tematy /:

      Usuń
    8. Ja wolę w miękkiej okładce, bo są lżejsze i wygodniejsze moim zdaniem. :)

      Usuń
    9. Ja wolę w twardej, w innym przypadku moje zeszyty wyglądają jak gówno.

      Usuń
    10. Wszystko porównujesz do gówna xD

      Usuń
    11. No bo to jest nieład artystyczny, hah

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. OGŁOSZENIE!
    Jeśli ktoś ma czas niech zrobi naleśniki w kształcie głowy kota i wyśle pocztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam kota aby odciąć mu głowę i usmażyć ją w głębokim tłuszczu w cieście naleśnikowym... z resztą nie lubię chińskich przysmaków :/

      Usuń
    2. Hahahah, komentarz idealny!

      Usuń
    3. Tak jak już jesteśmy na temacie chińskich przysmaków. Tata powiedział, że nie zjem zupy pałeczkami. Właśnie jem pomidorówkę, tak, pałeczkami ;*

      Usuń
    4. Świetny pomysł co do zupy pałeczkami.
      ;-)

      Usuń
    5. Mission impossible /:

      Usuń
    6. lubicie jeść zupki chińskie na sucho ?

      Usuń
    7. lubię wyżerać ten makaron, którego nie kruszę, bo jest dłuższy przed zalaniem wodą

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka jest wasz ulubiony gatunek muzyki ? Zespoły ? Solowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdych pogaduszkach te same pytania /:

      Usuń
    2. Właśnie. W zeszłych pogaduszkach to samo. Chyba pytanie do której klasy idziemy też się powtórzyło.

      Usuń
    3. Wspomniałam tam wyżej, że mają rozmawiać a nie jak najwięcej komentarzy i pytań, ja wybieram innym sposobem, a nie głównie przez ilość

      Usuń
    4. A no też. I dobrze Any, że tak robisz

      Usuń
    5. Przepraszam, to moje pierwsze pogaduszki.

      Usuń
    6. spoko, ale po prostu widać, że tak sztucznie ;w;

      Usuń
  18. Btw. robimy dzisiaj tiny? Playlistę w jakich klimatach przygotować? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robimy, jak zawsze takie głupie piosenki :D

      Usuń
    2. Oks, to parę starych hitów + inne winxy. Zajmuję pierwsza kolejkę!

      Usuń
    3. DRUGI I CZWARTY I SZÓSTY XD

      Usuń
    4. O ciekawie się zapowiadają tiny :)

      Usuń
    5. To ja trzecia, piąta i siódma. Idę zapisywać kolejkę xD
      O której robimy?

      Usuń
    6. Tejdżuwa gdzieś pojechała, ale lepiej wieczorem co nie?

      Usuń
    7. No raczej. 20:00/ 20:30?
      Wróci chociaż? Nie byłoby mi smutno samej na kamerce :(

      Usuń
    8. + ZAMAWIAM KOLOR RÓŻOWY

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!