Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Young Hollywood - Co kupić?

No i jest, Young Hollywood! Muszę przyznać, praktycznie cała kolekcja przypadła mi do gustu.
Jak to ja, wybierając artykuły, największą uwagę skupiłem na przydatności i wykorzystaniu w stylizacjach. Oczywiście czasem trzeba odskoczyć od norm, dlatego na poniższym obrazku można zauważyć suknię, na pewno unikatową - projektu Emanuela Ungaro. Zresztą, sami oceńcie. 




Zadowoleni z kolekcji? ;-) 
(ze względu na czas, przeróbka nóg może być widoczna) 

Najka.(Aleks)

30 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy wybrałeś. Bardzo podoba mi sie pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienko-piżama jest brzydka, zepnę sobie 2 koszule i będę taka feszyn :// (W sumie to dalej siedzę w piżamie). Ja kupiłam inne szpilki i tą koszulkę z łańcuchem. Reszta już niezbyt mi się podoba, może te buty z paskiem, ale i tak opłakuje sukienkę z ozdobami. Taka jest piękna, a tak szybko wyszła. 1 stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygładź te złote legginsy i utnij te "odstające trójkąty"
      http://oi62.tinypic.com/2s63knn.jpg

      Usuń
    2. Plz lepiej zrobić dobrze, a nie szybko (taki zabieg spodni to jest minutka i tak)

      Usuń
    3. Jak Ty marudzisssszzz. :D Całe życie, haha.

      Usuń
    4. Taki mam charakter + jestem kobitką to sobie mogę ://

      Usuń
    5. Omg te spodnie serio mają takie niedorobienie po boku XD

      Usuń
    6. Serio myślałaś że aż tak krzywo skleiłem? Haha, mistrz!

      Usuń
    7. Ej ja nie uzywam spodni od ponad roku (chyba, ze musze) i sie po prostu nie orientuje, a to serio tak wyglada XD

      Usuń
  3. Kupiłam tą sukienkę, którą tu zaprezentowałeś :) Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam niebieskie dżinsy ;) Kupiłabym jeszcze kopertówkę ale kasy brak xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie kupie, ale z wybranych rzeczy podoba mi się czarna bluzka i szpilki z paskiem. Druga stylizacja bardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko top i chyba na tym zakończę moje zakupy, chociaż zastanawiam się jeszcze nad torebeczką. Kolekcja jest bardzo dobra moim zdaniem, myślę że zostanie wyprzedana szybciej niż LE heh ;) A co do stylizacji to bardziej spodobała mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ubrania, ja jednak wybrałam coś całkiem innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są super! Kupiłem tylko srebrną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pokazanych rzeczy mam tylko bluzkę i buty. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiepskie stylki, artykuł średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz gdzie ja mam zdanie anonima? Głęboko w poszanowaniu. Muszę być groźny skoro boisz się podpisać. Lovki, Aleks

      Usuń
  11. Świetne stylizacje
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy fajne, stylizacje tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podoba mi się ta bluzka, ale nie zdążyłam kupić ;( Podoba mi się bardziej pierwsza stylizacja, ale obie są ładne.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się jakoś nic nie spodobało, ale stylizacje fajne xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupiłam niczego z YH, ale te rzeczy są chyba najlepsze :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wybór, udane stylizacje.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje genialne ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne stylizacje, szczególnie podoba mi się druga :)
    Z nowego YH nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta biała narzutka jest cudowna. Stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurka, ja płakam, że nie mam nic z kolekcji :< aaa stylki świetne, bardzo podoba mi się ta pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!