Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja+loteria urodzinowa
Dzisiaj urodzinowa stylizacja :D Dlaczego? Bo mam dziś urodziny, a dwa dni później mój brat :P Z tych okazji wylosuję 15 osób z komentarzy napisanych pod tym postem, które zgarną nagrody-niespodzianki ;) Wyniki opublikuję 31 sierpnia :)

@edit Jednak wyniki będą jutro bo zorientowałam się, że za 3 dni kończy mi się ss xd



Koszula nelly.com
Naszyjnik Saint Laurent
Bluza Mr.
Spodnie Bonjour Bizou
Okulary Beastly
Torebka CP
Brelok (kopertówka) Rio
Buty Soubcouture


38 komentarzy:

  1. Piękna w każdym pikselu ♥

    Casadei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Bukiet najwspanialszych życzeń: uśmiechu i szczęścia, radości każdego dnia oraz wszelkiej pomyślności... ♥

      Usuń
  2. Ładna stylizacja. Nie przepadam za tymi bluzami, ale tutaj nawet mi nie przeszkadza. Makijaż jak zwykle staranny.
    Z okazji urodzin życzę Ci spełnienia marzeń, sto lat i najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz świetne połączenia bluzek i sweterków z bluzeczkami z kołnierzykami. Super stylizacja :) Fajny pomysł połączenia torebki, ramoneski i okularów. Połączenie kolorystyczne bossskie.

    Z okazji urodzin składam Ci moc życzeń: uśmiechu, zdrowia, radości, mnóstwa prezentów i gości, przyjaźni wielkich i małych, wielu przygód niebywałych i uśmiechu wesołego i wszystkiego, wszystkiego najlepszego!

    + twój brat ma urodziny w tym dniu co ja ;D

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, choć mi nie kojarzy się z urodzinami xD.
    Wszystkiego najlepszego! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ładn, ale buty mi sie nie podobają.
    Ps, Wszystkiego najlepszego !
    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się złożyło, mój brat ma urodziny za tydzień, a ja tydzień po nim :D Wszystkiego co najlepsze!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, a szczególnie make-up+
    Wszystkiego naj!
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowowo, fajny zbieg okoliczności z Tobą i bratem. Ja obchodzę urodziny w ten sam dzień co tata, a tata na dodatek ma brata bliźniaka, więc mamy potrójne urodzinki. Bardzo fajna sytuacja :3
    Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a jeszcze ja miałam się urodzić w tym samym dniu co mój brat :D

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Całkiem ładna stylizacja.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! :)
    Uwielbiam bluzy i te okularki w Twoim wydaniu :) Jak zawsze cudownie wykonana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla ciebie i 100 lat dla twojego brata! Dużo zdrowia, szczęścia, radości i powodzenia w miłości :D
    A stylizacja bardzo mi się podoba, choć nie kojarzy mi się z urodzinami.
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja świetna, bardziej podoba mi się wersja z kurtką w dłoni.
    +Wszystkiego najlepszego Maniaczku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń :)
    Bardzo ładna stylizacja. Fajnie, wykorzystujesz takie duże bluzy. Nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię połączenie bluza + koszula. Lepiej z kurtką! A makijaż zdecydowanie dużo lepiej prezentuje się z daleka.
    Spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię męskich ubrań na damskich doll, bo przeważnie ją zniekształcają, ale muszę przyznać, że w tym wydaniu wygląda to naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz wszyscy będą słodzić i pisać jak najdłużej, a moi drodzy powinniście robić to naturalnie i zgodnie z prawdą. Krytyka popycha do pracy. Nagle odezwali się tacy, co nie raczą skomentować bez loterii? Och. Takie na siłę zdobywanie nagrody jest Ż-A-Ł-O-S-N-E. // Bluza sama w sobie jest bardzo okej, ale nigdy nie podobało mi się jak bardzo powiększa ona barki. taka niewinna doll, a ciało jak mutant. Bardzo fajne te frędzelki. Wersja numer 1 bardziej mi się podoba, bo ta torebka jest zbyt mała i elegancka jak na taką luźną stylizacje. // Ja mam urodziny 20 luty wtedy co Rihanna, a mój brat 1 marzec - Justin Bieber. Miałam się urodzić wtedy co on, ale jednak wyszłam wcześniej XD Nigdy nie miałam głowy do dat, ale pamiętam jeszcze, że mama ma w dzień ojca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, wolę pierwszą wersję stylizacji :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacji nie jest zła, ale nie pasują tu według mnie buty, makijaż jest nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 lat!
    Stylizacja jest ładna, bardziej spodobała mi się 1 wersja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja świetna, makijaż jak zwykle do bani.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego Najlepszego :)
    Stylizacja jest ładna, makijaż też, ale zmieniłabym buty :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja :) Makijaż jak zwykle piękny i staranny
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  24. Sttluzacja nie podoba mi się przez tą bluzę.
    100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna. Podoba mi się.
    Wszystkiego najlepszego! c;
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię tych ogromnych bluz, doll kiepsko w nich wygląda. Reszta mi się podoba. Bardziej podoba mi się druga wersja. Makijaż jak zawsze ładny.
    100 lat ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie bluzy i na sd i w realu stylizacja bardzo mi się podoba :)) 100 lat :d

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna stylizacja, jedyne czego mogę się czepiać to tej ogromniastej bluzy, no ale xc Makijaż fajny, nawet mogę przyznać że podobają mi się te brwi :) No i sto lat :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza wersja bardziej mi się podoba, lecz dodałabym większą torebkę, bo ta niezbyt korzystnie tutaj wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna, dopracowana stylizacja! Wszystko tu współgra.
    AmfijaSmiley

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś mi nie pasuje w tej stylizacji, ale ogólnie jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!