Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Panikara97
PRZED:
Ubiór:
Jest OK, trochę za mało życia jest w tej stylizacji. Osobiście próbowałabym w jakiś sposób go rozjaśnić i zastanowiłabym się nad rozkloszowaną spódnicą, żeby pasowała do bluzki.
Twarz:
Doll jest łada i delikatna. Bardzo ładnie pomalowane ma oczy. Uważam też, że brwi są za długie w stosunku do konturów twarzy. Poza tym, jest bez zastrzeżeń.


PO:
Ubiór:
Postawiłam na styl hippisowski. Stąd brązy, frędzle, kwiaty na głowie i sandały na koturnie. Złoty medalion ma dopełnić całość.
Twarz:
Fryzurę pozostawiłam bez zmian, ponieważ sama ją bardzo lubię i myślę, że Doll wygląda w niej świetnie. Kolor włosów zmieniłam na styl trochę bardziej eterycznej blondynki oraz po raz pierwszy od bardzo dawna nie pomalowałam oczu na czarno. Myślę, że make-up świetnie pasuje do stroju.


Lepiej przed czy po? Jak oceniacie metamorfozę? Skomentujcie!

20 komentarzy:

  1. Stroje są okej, ale ja wole ten czarniejszy, bo kocham czarny i... tak jakoś. W 2 nie pasuje wianek. Twarz lepsza po, super pomysł z tym kolorem tuszu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do twarzy też uwarzam że dobrze sobie poradziłaś :D Doll jest taka subtelna. Co do stroju myślę ze Po jest lepszy. Przed metamorfozą było dosyć ciemno i brakowało jakiś dodatków. w wersji po przemianie pozbyłabym sie tylko wianka :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje podobają mi się obie, choć właściwie bardziej wole pierwszą. Makijaż po :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po jest lepsza, mimo że nie pasuje wianek. Makijaże oba mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże bardzo mi sie podobają, tak samo stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Make-up "PRZED"
    Strój "PO"
    Robisz świetne metamorfozy! Można się gdzieś zapisać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w komentarzach z zakładce "Tu przyjmujemy zgłoszenia", tylko niestety na razie muszę się obrobić z całą kolejką i dopiero wtedy będzie można się zgłaszać :))

      Usuń
  7. Make up po, strój przed :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za bardzo mi się podoba :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. przed jet okropnie. w makijażu "po" bardzo mi się podoba zestawienie tych dwóch kolorów, jak i całość, tak delikatnie, choć można by się pokusić o coś więcej, jakąś biżuterię np. stylizacja "po" średnio mi przypadła do gustu, być może przez te spodenki, które zaburzają nieco proporcje doll. kolorystycznie ok, tematycznie (czyli hipisowsko) również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardziej mi się podoba "po", a stylizacja żadna.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna stylizacja mi się nie podoba, 'po' zepsuta zdecydowanie wiankiem ;/ Makijaż 'po' też nie jest fantastyczny, ale czego się spodziewać po tych oczach...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli o mnie chodzi to strój podoba mi się bardziej przed, po też jest ok, ale wydaje mi się że wianek jest zbędny. Jeśli chodzi o makijaż, to żaden nie przypadł mi do gustu, nie mój styl, może to dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  13. W stylizacji PO wianek jest zbędny.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi się strój przed i makijaż po metamorfozie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie obie wersje słabe ;c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!