Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza stylizowana - fotorelacja.
Witajcie! Post ten dodaję dlatego, że namówiła mnie nasza szefowa Iwona ;)
Wczoraj odbyła się stylizowana impreza a jej tematem przewodnim byli:


Emeryci i renciści.



Głupia jestem, że nie robiłam po prostu screenów podczas imprezy,
 ale zrobiłam kilka fotek stardollowym aparatem.
Poza tym stworzyłam screeny czterech dollek (w tym mojej) w przebraniu.

Oto zdjęcia.

Od lewej: Clewisława (CleverSell), Wikarjusz Marjusz (Eyrol), Jarosława (Jarus55) oraz Coldisława (ja).

Coldisława z babcią Katiarzyną (Katiana15).
Zbliżenie na stare twarze :D

Fotka do albumu rodzinnego z księdzem Wikarjuszem Marjuszem.

Jeszcze większe zbliżenie na dwie najstarsze babki :D

I na koniec nasze babka-fashion.

CleverSell - Starsza Pani z dobrego domu, elegancka, z klasą. Tutaj jako zwykła babcia w drodze do kościoła. Duża torba, bo w drodze powrotnej kupi kartofli na niedzielny obiadek. Jej ulubione buty to skórzane trzewiki (na zdjęciu), które otrzymała od swego śp. małżonka na 40. rocznice ślubu. Nieodłącznym elementem jej stylizacji jest biały różaniec.
Cold_Iceberg. - Biedna babunia ze wsi. Nie ważne co ma na sobie, ważne, że wygodnie i w kościele nie zmarznie. W poręcznej torebuni, mały portfelik - a w nim zawsze 2zł na tace. Z racji niskiej renty - dusigrosz. Jej wnuczęta nigdy nie dostały na lizaka. Ulubiona część garderoby - beżowy beret od KokoSzmatel - wygrzebała w lumpeksie za dyche.
Katiana15 - Fashionistka na emeryturze. Zawsze stylowa i w pełnej gotowości gdyby jakiś fotograf zechciał bez zapowiedzi strzelić jej kilka fotek, gdy odchodzi od konfesjonału. W swoich kreacjach odzwierciedla swój ognisty temperament. Kocha wszystko co na siebie ubiera. Całe piętro domu zajmuje jej garderoba. Sama mówi, że czuje się jak nastolatka. Ah, szalona!
Jarus55 - Świeżo upieczona babunia. Wnusia urodziła jej niegodna córka, ojciec nieznany. Jarosława to z natury cicha i spokojna babuleńka. Jej idolką jest Paulina Papierska, łączy je przede wszystkim motto życiowe, które brzmi "bo ja zawsze byłam taką szarą myszką". Owe motto widać w zwyczajnym stroju niedoświadczonej jeszcze babuni.


~~~~~~
Opisy na końcu proszę odbierać jako żarty,oczywiście nie miałam na celu nikogo urazić.
Jeśli jednak ktoś ma problem z tym postem, proszę o info.

25 komentarzy:

  1. Swietne przebrania! Najbardziej podoba mi się przebranie Twojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, cudownie to wyszło ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że mnie nie było. Świetny pomysł, fajne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :) Świetne stylizacje Waszych doll. Moim zdaniem Tobie oraz Katianie15 najlepiej udało się wpisać w temat. Miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaa, genialnie to jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jakie fajne XD Coldisława najlepsza!
    Ja mam w gmailu Anczyslaw, hah </3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, świetna sprawa i przecudne przebrania. :> CleverSell idealnie odzwierciedliła zabiegi kosmetyczne starszych, wyperfumowanych pań - czarne, idealnie łukowate, cieniutkie brwi z henny, mocno wymalowane usta i krótkie, tlenione loczki. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pośmiałam, nie powiem, pośmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha super! 2 najbardzij oddaje ten klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coldi i Clev, mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej przeprane Clever i Clodi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne babeczki:) Brawa za świetne poczucie humoru! Tego nam trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaakie stare. Takie fajnee xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahah, Piotrek i Coldi sklonowali takie dwie babcie z mojego osiedla XD Brawa dla Was, genialne przebrania i jeszcze te opisy na dole.. "w drodze powrotnej kupi kartofli", padłam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje przebranie i opis najlepszy! 'KokoSzmatel' i o kartoflach genialne xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Stare ale jare! ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie zmienione doll! Widać, że macie niesamowitą wyobraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Się pośmiałam. Teraz żałuję, że mnie nie było :)
    Stylowe babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że świetnie się bawiliście : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, genialny pomysł, babcie śliczne :*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!