Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jak udekorować łóżko?


Większość użytkowników Stardoll w swoim apartamencie posiada przynajmniej jedną sypialnię. Jest to jeden z łatwiejszych do zaaranżowania pokoi! Bo cała uwaga skupia się tutaj głównie na łóżku...? Czy rzeczywiście tak jest?
Przygotowałam dla was trzy łóżka (a w zasadzie jedno to samo, w trzech różnych stylach) oraz ich najbliższe otoczenie. 
O dekorowaniu poduszek pisałam w przeszłości już sporo i pokazywałam na różnych blogach swoje pomysły w tym temacie. Do wyboru mamy tyle przedmiotów, które możemy z nimi połączyć; jak i samych poduszek jest tak wiele w StarPlazie, że stworzyć można prawdziwe cuda i każdy znajdzie coś dla siebie.
Przy urządzaniu sypialni, dekorację łóżka radzę zostawić na sam koniec. W trakcie remontu niech stoi ono puste, a gdy już wszystko inne jest już ostatecznie ustawione na swoim miejscu  - zacząć rozglądać się za przedmiotami do dekoracji łóżka. Po pierwsze -> schowek, zanim zaczniemy wydawać stardollary rozsądnie jest zajrzeć co mamy w schowku i wykorzystać to, co będzie pasowało w naszej nowej sypialni. Następnie otworzyć SuiteShop (a  nie Straplaze) i w pokoju, który urządzamy, przeciągając poduszki na łóżko ze sklepu sprawdzić czy rzeczywiście dobrze będą wyglądały.
Jak widać na załączonych obrazkach nie potrzeba wiele rzeczy ułożonych na łóżku. Bardziej skupiłam się na jego najbliższym otoczeniu, gdy wszystkie przedmioty obok miałam ułożone, wtedy zabrałam się za wybranie poduszek i łóżkowych dekoracji. 
Wracając do pytania zadanego na początku postu. Odpowiedź w tym momencie powinna brzmieć: Nie. To otoczenie, cała reszta sypialni w głównej mierze odpowiada za klimat pomieszczenia. Łóżko to jedynie mebel, który jako pierwszy przychodzi nam na myśl gdy zabieramy się za robienie tego pokoju.

Miłej soboty.
Karolina

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne aranżacje, szczególnie podoba mi się ostatnia. Mam jedną sypialnię, ale w sumie o tak o mi wyszła, może coś jeszcze zmienię ;) Świetne te ozdobienie różowych poduszek z pierwszego obrazka, nigdy nie myślałam, żeby ozdobić je jakąś roślinką...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne odrobienia łóżka :) Ja w apartamencie mam jedynie kanapy, które przyozdabiam poduszkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, super! W swoim apartamencie chyba nie mam sypialni (w sumie nie wiem, bo i tak siedzę w 1 pokoju), ale Twoje pomysły są super. Nie mam jakiegoś talentu do dekorowania, dla mnie takie wydawanie kasy na apartament jest zbędne. Najbardziej podoba mi się 2 i 3 propozycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ozdobienie łóżka, najbardziej podoba mi się ostatnia. Przyda mi się gdy będę robić sypialnię., najbardziej podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia aranżacja świetna
    miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne aranżacje! Najbardziej spodobała mi sie druga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetne aranżacje, twoje pomysły są genialne. Tak jak napisałaś mam jedna sypialnie ale nie jestem zadowolona z efektu :D Twoje pomysły jak zawsze daja mi wiele inspiracji
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia oraz ostatnia aranżacja są najlepsze. Ja akurat nie mam ani sypialni, ani łóżka, mimo wszystko Twoje rady kiedyś pewnie mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne aranżacje. :) Zdecydowanie druga najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów. Najbardziej podoba mi się aranżacja z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne aranżacje! Ja na razie nie mam sypialni na stardoll, ale gdy będę ją robić na pewno przyda mi się Twój post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe i efektowne aranżacje. Mnie najbardziej do gustu przypadła ostatnia. Idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super post i opracowanie. piękne aranżacje, sama niedawno dekorowałam pokój, co nie koniecznie mi wyszło, i zastanawiałam się nad sypialnią, jednak nie miałam pomysłu właśnie na łóżko i zrezygnowałam. najbardziej mi się podoba ta 2 aranżacja, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne aranżacje, najbardziej podoba mi się obrazek nr 3.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię sie bawić w dekorowanie ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie aranżacje cudowne. ♥ Z jakiego sklepu pochodzi do łóżko?

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolino, Twoje aranżacje sa jak zawsze bardzo pomysłowe. Nie umiem wybrać jednej propozycji, ponieważ każda sypialnia ma swój niepowtarzalny urok.
    Normalnie tryskasz pomysłami i to uwielbiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dekorowanie łóżka tak naprawdę leży w geście nasz samych. Jeśli ktoś lubi takie rzeczy to dlaczego nie. Ja osobiście preferuję normalne łóżka https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200 które zapewniają mi wysoki komfort wypoczynku. Jestem zdania, że wygląd w tym przypadku nie ma najmniejszego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!