Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podsumowanie miesiąca lipiec

Pewnie część z Was czekała na podsumowanie naszej działalności z lipca w formie magazynu.
Oto i on: oglądajcie, lajkujcie, wracajcie aby być z nami.
Bardzo dziekuję Karolinie / Anndll88 za cenne wskazówki dotyczące składania i publikacji magazunu. Musze przyznać, że nie było łatwo, ale opracowałam sobie technikę i za 3 podejściem chyba się udało. To Wy ocenicie. Czekam na komentarze!

Tylko dla obserwatorów bloga:
Chcesz by twoja medoll znalazła się na okładce podsumowania sierpnia  
Wpisz 'zgłaszam się' oraz swój nick 
Musisz mieć otwarty jeden pokój z białym tłem.

45 komentarzy:

  1. Wyświetla mi się błąd :<
    Zgłaszam się, MyMelisaWhite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, były tam moje 4 komentarze ;) Zgłaszam się.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny magazyn, dziękuję za wstawienie do niego mojej Zbuntowanej Nastolatki XD
    Zgłaszam się.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle magazyn wyszedł super, w sumie dla mnie takie streszczenie co się działo na blogu, gdy nie wchodziłam. i nawet załapał się mój jeden komentarz :v zgłaszam się XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj wam lajkowałam na fejsie to mi zablokowali to, bo zbyt szybko :C
    Jak zawsze mi się podoba, ale czuje, że tymi stronami o mnie to mnie gonicie do tych imprez i pomysłów, ale mi się nieee chce~ Nie podobały mi się tylko te dymki na w sumie 2 stronie. Wystarczyłby ten z lekturą, zgłoszenia - zwykłym tekstem, a to na początku tylko postrzępione, bo dla mnie to niezbyt ładnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ale nie jestem mistrzem grafiki. W dodatku sama sklejam wszystko, Coldi robi swoje wpisy juz na gotowej rozmiarowo stronce, a reszta nie pomaga w sklejaniu, więc nie wiem czy dalej dam radę sama. Nie moge ciągle obarczać Karoliny. Jeśli chcecie nadal magazyn muszą redaktorzy sklejac swoje posty w swoim guście na określonym formacie, który dostępny jest na blogu redaktorskim.
      Chyba, że zgłosi się jedna lub dwie osoby, które będa robić część składanek.

      Usuń
    2. Spoczi, bede sobie sklejac jak nie zapomne

      Usuń
  6. Świetny magazyn :)
    Zg się
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny magazyn c;

    zgłaszam się
    Super_Rocky.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna okładka ze śliczną Medoll w roli głównej. Magazyn jak zawsze super i miło się ogląda pracę wszystkich redaktorów z całego miesiąca. Nasze takie QoF w pigułce dla tych co mogliby coś przegapić. Kocham te gazetki i ten blog i tak chyba juz będzie na zawsze!!!! Smutno tak, że w tym miesiącu ani jednej str mojej nie ma, nic nie zrobilam na blogu. Ale niestety wszystko kiedyś się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma, jest loteria, którą sponsorowałaś ( loteria podwójna). No ale niestety brak Twoich aranżacji, pomysłów i tego wszystkiego co umiesz fajnie przedstawić. Brakuje mi tego!

      Usuń
  9. Bardzo fajny magazyn :)
    Zgłaszam się
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  10. Faaajny magazyn :)
    Zgłaszam się
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na pierwszy raz to nie jest źle, bardzo fajnie wszystko wygląda :)
    Zgłaszam się, punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, bardzo fajnie to wszystko wyszło. Szczególnie podobają mi się przedstawione wnętrza i "łowca głów"! :) Zgłaszam się oczywiście.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  13. 'zgłaszam się'

    bblvghlv

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ja na okładce, dziękuje :)
    Teraz jestem na telefonie, więc na przeczytanie magazynu muszę poczekać ;D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Widać czasochłonne, ale naprawdę przyjemnie się czyta.
    + zgłaszam się
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba. Wszystko fajnie podkładane, tak ze magazyn tworzy spójną całość. Miło się ogląda i czyta. Udało mi się nawet wypatrzeć kilka swoich komentarzy :) Podziwiam za trud i na pewno dużą ilość czasu włożoną w stworzenie czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam o tym:
      zgłaszam się :)

      Usuń
  19. Nie no kocham te magazyny i to szukanie swoich komentarzy. :D Bardzo fajny. Co ja mówię on jest cudowny.
    Oczywiście zgłaszam się. ;)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie ci wyszło ! :)
    Zg się :)
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zobaczyłam, że są tam komentarze czytelników, to zaczęłam szukać swoich i znalazłam kilka! :D
    Magazyn jest świetny, widzę dopiero pierwsze wydanie i chyba zajrzę na poprzednie :)
    Zgłaszam się na okładkę! :) _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo czasu i poświęcenia zajmuje podsumowanie miesiąca w magazynie :) Miło się czyta i ogląda :)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny. Znalazłam swój nick przy wynikach loterii. ;D
    Zgłaszam się.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo profesjonalne zrobiony magazyn. Jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle świetny magazyn.
    Zgłaszam się.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  26. Super magazyn! :)

    Zgłaszam się - jarus55

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle świetny magazyn :)
    Zglaszam się
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  28. pojawiłam się na dwóch stronach, milutko :P :P
    Zgłaszam się
    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetnie Ci to wyszło ❤ Nawet moje aranżacje są! Oczywiście zgłaszam się
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba, taka forma podsumowania jest świetna :)

    agnieszka5503 - oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Magazyn bardzo mi się spodobał :D
    Zgłaszam się - BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję jest mi niezmiernie miło że znalazłam się na tak wielu stronach :D
    zgłaszam się

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przyjemnie się ogląda :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się. Proszę wybierzcie mnie. Bardzo proszę ;*

    oluniaptysio

    P.S Zostawiła pokój z białym tłem :) :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Łooo musiało wam to bardzo dużo czasu zabrać. Cieszę się że znalazł się tam nawet mój komentarz. Pierwszy raz czytałam takie podsumowanie i myslę że ciekawie to wyszło :D Nie czytam zbyt dużo 'magazynów' ale ten chyba zostanie moim jednym z pierwszych miesięczników, które z checią przeczytam :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!