Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
mały konkurs
Witajcie kochani!
Jak mijają Wam Święta? Zadowoleni?
Tak sobie pomyślałam, że zorganizuję małą loterię .
Zorientowałam się, że czytacie tylko posty, które są pisane na bieżąco.
Wiem, że na innych blogach komentowanie starych postów nie wlicza się do przyznawania nagród.
Jestem nieco zdziwiona ponieważ tak oznakowałam posty na naszym blogu aby każdy kto chce mógł w każdej chwili sobie poczytać czy też obejrzeć. Dlatego są u góry zakładki tematyczne
 i w bocznej szpalcie można również znaleźć interesujące tematy. Zawsze możecie wracać do artykułów napisanych wiele tygodni wcześniej, tym bardziej, że niektórzy z Was nie byli z nami od początku istnienia bloga. A skomentowanie takiego postu napisanego dużo wcześniej, nie mówię tu o darmówkach czy spojlerach byłoby dla nas -redaktorów bardzo miłe.
A więc zapraszam do postów pisanych wcześniej, ja w statystykach widzę, czy ktoś zagląda do wcześniejszych postów i czy ktoś je komentuje. Chciałam nagradzać również takie osoby, które są tu nowymi obserwatorami i z ciekawością by tam zajrzały i coś napisały, ale oczywiście nikt nie fatyguje się aby tam zajrzeć...Cały czas chcę zmieniać blog w ten sposób, aby więcej osób do nas nie tylko zaglądało na konkursy, ale również aby byli ciekawi co tym razem napisałyśmy...Dlatego będą takie, a nie inne pytania w mojej loterii

Czas na LOTERIĘ
proszę odpowiedzieć na pytania:
1.jakich artykułów oczekujecie najbardziej?
2. co najbardziej Wam się podoba w naszych artykułach?
3. W czym mogłybyśmy się poprawić?
Czekam na Wasze opinie!

Do rozlosowania mam 50 sd
czyli 
1 x 20 sd
2 x 15 sd
Na odpowiedzi czekam do niedzieli 30 grudnia, w sylwestra wyniki
Nie obawiajcie się pisać to co myślicie, jeśli chcemy aby oglądalność szła w górę musimy przyjmować również krytykę, za którą dziękujemy.

EDIT: jest 2 stycznia, zamykam dodawanie komentarzy. Za chwilę wyniki

10 komentarzy:

  1. 1. - Najbardziej chciałambym zobaczyć na blogu artykuły z poradami jak wykorzystać interesujące artykuły ze Starplazy.
    2. - Bardzo fajne jest to, że piszecie czytelne posty, łatwe i lekkie do przeczytania.
    3. - Chciałambym, aby na blogu częściej pojawiały się artykuły. Czytam go na bieżąco, więc jest to dla mniie ważne.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ja chciałabym jak najwięcej porad dotyczących mody i ozdabiania apartamentu.
    2. Najbardziej w waszych artykułach podoba mi się to, że ma się wrażenie, że jesteście bardzo zaangażowane w to co robicie i macie bardzo duży talent do robienia poszczególnych artykułów, np. MyMelisaWhite- stylizacje, mariksza- aranżacje, itd.
    3. Trudne pytanie... Myślę podobnie do mojej poprzedniczki. Może można by było szybciej podawać pewne informacje, itp. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Więcej stylizacji za sm
    2.Krótko, zwięźle i na temat
    3. Ja zmieniłabym wygląd całego bloga (to moja opinia, możecie się z nią nie zgadzać...). Rzeczywiście, artykuły nie są czasem na bieżąco. Ja zlikwidowałabym wywiady- jakoś to nie przypadło mi do gustu. :)

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Chciałabym więcej stylizacji i porad modowych w świecie stardollowym jak i w życiu codziennym.
    2. Są na temat, wszystko jest zrozumiałe, ciekawie napisane, tekst nie zanudza.
    3.Chciałabym zmienić coś w konkursach, wolałabym, żeby konkursy nie opierały się tylko na tym "wybierzcie sobie numerek a ja rozlosuję" tylko czy nie lepiej by było aby czytelnik bloga też coś z siebie dał, a nie przychodził na gotowe? Mozna by np wymyslić aby konkurs polegał na wystylizowaniu się na jakąś gwiazdę, albo na najładniejszy makijaż, apartament, chociaż rozumiem, ze nie każdy ma na to czas i pieniądze, ale przynajmniej każdy nagrodę dostał by nie za nic, tylko za swoja pracę i serce włożoną w wygranie konkursu. Takie moje zdanie :].

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 najbardziej lubię artykuły o innych użytkownikach stardoll, tych którzy poprzez projektowanie lub stylizacje pokazują swój talent i umiejętności :) oczywiście było ich pare ale fajnie by było gdybyście pisały ich więcej ;)
    2 bardzo lubię gdy w waszych artykułach umieszczacie rożnego rodzaju stylizacje które upraszczają przynajmniej mi dobieranie ubrań dla mojej doll :)
    3 w sumie wszystko mi się podoba w blogu i trudno mi odp na to pytanie mogłybyście częściej pisać nowe posty :P nic innego mi do głowy nie przychodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Najbardziej oczekuję artykułów o modzie.
    2.W waszych artykułach najbardziej podoba mi się, że są one ciekawe,przyjemnie i z ciekawością je się czyta.
    3.Czytam wasz blog parę razy dziennie i myślę, że mogliście by umieszczać więcej artykułów.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Chciałabym , żeby było bardzo dużo rzeczy typu . jak urządzić apartament, najciekawsze rzeczy w starplazie z całego miesiąca , pomysł na stylizację dla doll itp.

    2. W waszych artykułach podoba mi się wasze zaangażowanie w pracę nad blogiem , staranność oraz poświęcenie czasu w to co robicie , dokładność . itp. ♥

    3. Hmm . Najtrudniejsze pytanie . W waszym blogu mogłybyście zmienić wygląd bloga . Szczerze mówiąc na waszym blogu nie lubię czytać wywiadów . Zawsze większą uwagę zwracam na krótkie posty niż te bardzo, bardzo długie . ; *

    Taka jest moja opinia . sombrero3322

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Chciałabym,aby byli tu komentowani zwycięzcy konkursu na album i każdy mógłby się wypowiedzieć na temat danego albumu.Ale ogólnie to postów jest bardzo dużo i wszystkie mi się podobają :)

    2.Podoba mi się to,że zawsze piszecie szczerze,wyrażacie swoją opinie.Nie piszecie jak nudne maszyny,ale jak człowiek,z sercem i emocjami :)Podoba mi się Wasze zaangażowanie i to,że potraficie docenić to,kiedy ktoś komentuje.

    3.Sądzę,że Wasz blog jest blogiem bardzo ciekawym.Idealny dla każdego.Nie wiem,co mogłybyście tu zmienić.Sądzę,że jest dobrze tak jak teraz :)

    Wyraziłam się szczerze,wyraziłam też to,co myślę i mam nadzieję,że i Wy tak napiszecie :))
    I to nie tylko z powodu stardollarów do wygrania.

    Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem,że loteria się już zakończyła,bo trwała do Sylwestra,ale jeśli jeszcze mogę,to z chęcią wyrażę swoją opinię.

    1.Chyba najbardziej przypadły mi do gustu artykuły o aranżacji wnętrz.Są bardzo ciekawe i pokazują niebanalne rozwiązania,którymi można posłużyć się podczas kreowania poszczególnych pokoi.Lubię także artykuły o stylizacjach Doll,z nich także można czerpać inspiracje.Zresztą lubię czytać wszystko,co tu piszecie,bo to naprawdę bardzo ciekawe i przydatne informacje :)

    2.Przede wszystkim to,że piszecie je szczerze,z sercem i do ludzi,a nie tak,jakby nikt ich nie czytał.Także i to,że są bardzo ciekawe,zawierają wiele cennych uwag i wskazówek i pokazują ''codzienne życie'' Stardolla :)

    3.Hmmm..tak szczerze,to nie wiem.Dla mnie ten blog już jest super i nigdy nie myślałam nad tym,że lepiej byłoby tu coś zmienić.Myślę jednak,że .Nielegalna. ma sporo racji z tymi konkursami-może rzeczywiście byłoby lepiej,gdyby choć część loterii zamienić na konkursy z zadaniami? Choć takie też tu już są-np.''Oceń stylizację'' czy ''Ubierz Doll np.na Sylwestra''.

    OdpowiedzUsuń