Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marynarki SD Fashion
 

Są tanie, praktyczne, dostępne dla wszystkich. Mamy do wyboru całą gamę kolorów i wzorów. Potrzeba tylko trochę wyobraźni by stworzyć ciekawą stylizację. Dziś pokażę Wam moje trzy propozycje.

 

1
Kapelusz/ Killah 7sd
Malinowy Top/ RIO 78sm
Marynarka/ SD Fashion 60sm
Torba/ Gift
Spodnie/ SD Fashion sh
Buty/ Decades 29sm
2
Marynarka/ SD Fashion 60sm
Top/ B'Bizou 40sm
Spódniczka/ S A Gift
Torebka/ Pretty'n love sh
Buty/ Gift
3
Lenonki/ Beastily 50sm
Koszula/ Pet-a-Porter CS 88sm
Bluzka/ Pretty'n love 9sd %
Torebka/ Decades 53sm
Marynarka/ SD Fashion 60sm
Spodnie/ MK sh
Buty/ WOTW 6sd
Legenda.
% - sale (wyprzedaż)
sh – bazaar
gift – darmówka
 
Konkurs na wystylizowanie mojej lalki wygrywa :
Skorupka!
 
Otrzymujesz:
 
Drugie miejsce:
zuzka-lobuzka!

Otrzymujesz:


 
Gratuluję :)
 
Nagrody będą wystawione w moim bazaarku przez 3 dni. Po tym czasie nagroda przepada!
Przepraszam, że wczoraj post się nie ukazał. Pomyliły mi się dni tygodnia :)
                                                                                                                          MyMelisaWhite
 
 


10 komentarzy:

  1. Super marynarki! Muszę spróbować taką zaprojektować!
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tymi marynarkami. Ale trzecia stylizacja i przede wszystkim marynarka o świetnej gamie kolorów bardzo mi się spodobała.
    gratuluje zwyciężczyni. naprawdę ładna stylizacja
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też za bardzo nie lubię tych marynarek. Wydają mi się za duże. Stylizacje bardzo ładne.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha i zapomniałam wielkie GRATKI :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ! :) wykonałyście fajne stylizacje :) a co do marynarek też je bardzo lubię i mam parę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również się podoba:) A stylizacja Skorupki lśni.W pierwszej chwili myślałam, że stylizację wykonała Anita:) Skorupko - Marto gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie najlepsza jest 1 i 3 stylizacja :) Gratuluję zwyciężczyniom, świetne stylizacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo!:) Naprawdę :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie dziękuję za docenienie mojej stylizacji :)) Pierwszy raz wygrałam w tego typu konkursie (jeśli się nie mylę)^^ I bardzo,bardzo dziękuję za nagrodę-jest po prostu ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jest świetna, nie wiedzialam, że nadal może mi się podobać ta marynarka :) Jednak ty potrafisz zdziałać cuda :D
    iga777

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!