Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sukienki
Baśniowe, eleganckie, połyskujące i matowe. Oczywiście mowa o sukienkach, każda z Was pewnie ma niejedną w swojej szafie. Ja osobiście za nimi nie przepadam, wolę spodnie, ale na stardollu robię wyjątki. W starplazie jest ich pełno, nie ma ani jednego sklepu w którym nie byłoby żadnej. Przedstawiam Wam kilka przykładowych stylizacji:



Opaska: Limited Edition
Top: Young Hollywood
Sukienka: Red Carpet
Kopertówka: Decades
Buty: Liu Jo


Kołnierzyk: Tingeling
Sukienka: Nelly.com
Torebka: Limited Edition
Buty: Burlesque

Kokarda: Young Hollywood
Koszula: Nelly.com
Sukienka: SD Fashion
Torebka: SuperTrash Girls
Buty: Barbie
Ps. Przypominam o konkursie! Klik! 

8 komentarzy:

  1. 2 stylizacja podoba mi sie najbardzoje :) rowniez mam ta sukienke i uwazam ze jest przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne stylizacje. Bardzo podobają mi się te długie suknie. Ja uwielbiam chodzić w sukienkach i mam ich mnóstwo w szafie, ale czasem jednak trzeba ubrać te spodnie, jak np teraz, kiedy jest tak zimno. Widzę, że zmieniłaś fryzurę. ładnie ci
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne stylizacje! Bardzo ładne,dziewczęce i delikatne,wszystko dobrane świetnie,zadbałaś o szczegóły,naprawdę ładne stylizacje z sukienkami ^^ :) Ja też w realu wolę spodnie,a na stardoll jedno i drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są super, lecz mnie najbardziej urzekła nr 3 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham sukienki, super są. Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham sukienki, super są. Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!